Devil123 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Min lille derbi sm x-race gir ut MYE eksos når den går på tomgang..jeg har bare en liten føelse av at det ikke er helt riktig ..noe forslag til hva jeg kan gjøre for å forbedre det? Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gjør den det når den er varm? Hvilken olje bruker du? Fyller du olje i benzintanken?? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sjekke etter blå farge i røyken. Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ikke bruk så mye 2taks olje^^..eller kjør på kvalitetolje Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 ikke bruk så mye 2taks olje^^..eller kjør på kvalitetolje 9412550[/snapback] Det er blå røyk...kjører på kvalitetsolje ja! Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tror kansje stemplet ikke er i orden. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ikke bruk så mye 2taks olje^^..eller kjør på kvalitetolje 9412550[/snapback] Det er blå røyk...kjører på kvalitetsolje ja! 9416851[/snapback] Blå røyk skyldes i de fleste tilfeller for mye olje! Så sjekk om ikke sykkelen din får for mye olje. Da blir eksosen blå, og sykkelen vil gå merkbart dårligere. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kjenn på lukten av eksosen , Vist den lukter noe annet en vanlig , kan topp pakningen på sylinderen være gåend for da kan det ha kommet vann i sylinderen å det vannet fordamper og lager mye røyk (skjedde akkurat med meg) . Å vist du fortsetter å kjøre med det kan du fort risikere å skjære den. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) blårøyk tyder som oftest på girolje i sylinder. Altså, simringer ved veivlagre. Endret 4. september 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå