msh Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei jeg har Dell Inspiron 9400 Laptop,det har gått et år den har fungert bra.I dag plutslig får jeg sånn rare tegn og farger på skjermen.bildet ser ødlagt ut,hva kan det være? Lenke til kommentar
msh Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 her ser du masse rare tegn Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror heller det er skjermkontroller, f.eks minnefeil. Eller den er blitt for varm, kanskje full av støv? Lenke til kommentar
msh Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Tror heller det er skjermkontroller, f.eks minnefeil. Eller den er blitt for varm, kanskje full av støv? 9411961[/snapback] Skjermkontroller?Mener du skjermkort? Altså det virker veldig rart,den kom plutslig,For 4timer siden fungerte Pcen som den skal,så kommer jeg hjem og starter PCen er den plutslig defekt,og den vil ikke starte windows heller. Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jo, det der er skjermkortet. Lenke til kommentar
msh Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jo, det der er skjermkortet. 9412053[/snapback] Grantien min har gått ut nå.Tror dere dell fikser dette her? Jeg har Geforce go7800 på denne laptopen.Hvis ikke så kan jeg sikkert bytte skjermkort selv,men da må jeg liksom være sikker på at denne feilen ligger i skjermkorte. Endret 2. september 2007 av msh Lenke til kommentar
msh Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg ringte Dell idag.De skulle sende tekniker hjem til meg for å bytte skjermkorte gratis selv om jeg ikke hadde granti på laptopen.Pluss at de skulle bytte DVD spiller også gratis,fordi jeg sa at den ikke leste CDene så bra.Det der kaller jeg bra service Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Utrolig bra service. Fikk selv en gang besøk av en Dell servicemann for å skifte disk, men den PCen var tross alt under garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå