DonKristo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har kommet til der man skal finne 7 flasker med klor i farmers garden elns, men jeg har bare funnet 6 stykker og vet ikke hvor jeg skal finne flere! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du finner vel disse på Houdini Splicers?? Mener det er de som har dem. Så finn & drep houdini spllicers så går det bra Slet verre med å lete inne i bie-rommet Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Klor? med fare for å drite meg... Du tenker på oppdraget der du skal finne 7 distilled water og 7 enzyme samples? Har du funnet opptakene av folk som snakker om nevnte ting så vil du få en marker, og det er bare å fortsette inn gangen. Enzyme greiene er i rommet med vepsebolene, du må søke gjennom alle kassene. Kan være litt vanskelig å finne de siste. Distilled water finner man i Raptures distillery, bare å fortsette innover så finner man plenty. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Klor? med fare for å drite meg... Du tenker på oppdraget der du skal finne 7 distilled water og 7 enzyme samples? Har du funnet opptakene av folk som snakker om nevnte ting så vil du få en marker, og det er bare å fortsette inn gangen. Enzyme greiene er i rommet med vepsebolene, du må søke gjennom alle kassene. Kan være litt vanskelig å finne de siste. Distilled water finner man i Raptures distillery, bare å fortsette innover så finner man plenty. 9411616[/snapback] Disse har jeg tatt. Så får man etterpå beskjed om å finne 7 Clorophyl ettellerannet... Har også drept en del Houdini Splicers uten resultat.... Fatter ikke dette... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 kunne vell tatt dette i tips tråden, men hvis jeg ikke husker feil finner du de enzyme greiene hos vepsene, vepsebol huset... Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 trenger klor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 kan bare huske at det var de 2 tingene, destilisert vann og ensymer... Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 etterpå får man beskjed om å hente noe klor-greier... Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan ikke huske noe om klor Ingen marker eller no? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 etterpå får man beskjed om å hente noe klor-greier... 9411965[/snapback] Klorofyll (Chlorophyll)... Klor er nok noe helt annet. Du finner klorofyll på houdini splicers, og du finner det rundt omkring i rolling hills, spesielt i houdini splicers sine huler (de med de alterene). Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 gå i alle romm. drep alle og lute kroppene deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå