kake111 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Veit folk om noen gode plasser du kan få tak i billige bluray filmer ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 SONE A: Axelmusic og deepdiscount SONE B: DVDStrax Det er de billigste sidene. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 SONE A: Axelmusic og deepdiscount SONE B: DVDStrax Det er de billigste sidene. 9411301[/snapback] Hvilken sone er Europa ? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Vi er vel i Sone B (?). Var veldig billig på DVDstrax Er det noen Blu-Ray filmer som er verdt å ha i samlingen sin per dags dato? Og btw.. vil jeg se noen forskjell fra DVD til Blu-Ray på min tatung 32"? Endret 2. september 2007 av Haansi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Bestilte nettopp 5 filmer fra Amazon.com (USA ) til ca 160-170 kr med frakt, takk til BUSH ( lav dollarkurs 5,8 ). Du finner lister rundt omkring, på hvilke filmer som er sonefrie. Jeg bestilte: 1 Shooter [blu-ray] 2 Mel Gibson's Apocalypto [blu-ray] 3 Vertical Limit [blu-ray] 4 The Host [blu-ray] 5 300 [blu-ray] 155 $= ca 900 kr med frakt. Ikke så ille det. Bestilte selvfølgelig en og en film slik at hver pakke blir under 200 kr da blir det ingen toll og moms. Og btw.. vil jeg se noen forskjell fra DVD til Blu-Ray på min tatung 32"? Ja, masse forskjell!! Endret 2. september 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Bestilte nettopp 5 filmer fra Amazon.com (USA ) til ca 160-170 kr med frakt, takk til BUSH ( lav dollarkurs 5,8 ). Du finner lister rundt omkring, på hvilke filmer som er sonefrie. Jeg bestilte: 1 Shooter [blu-ray] 2 Mel Gibson's Apocalypto [blu-ray] 3 Vertical Limit [blu-ray] 4 The Host [blu-ray] 5 300 [blu-ray] 155 $= ca 900 kr med frakt. Ikke så ille det. Bestilte selvfølgelig en og en film slik at hver pakke blir under 200 kr da blir det ingen toll og moms. Og btw.. vil jeg se noen forskjell fra DVD til Blu-Ray på min tatung 32"? Ja, masse forskjell!! 9411688[/snapback] Jeg var veldig sikker på at 300 ikke var sonefri Link til den lista di? Vil denne spille på min norske PS3? Endret 2. september 2007 av Haansi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Brukte denne tråden fra AVFORUM.NO 300 skal vistnok være sonefri. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Du vil se MASSE forskjell ja. De Blu-ray filmene jeg er mest fornøyd med til nå er nok den første Pirates filmen, Blood Diamond og Enemy of the State. Jeg lagde også en liten kjøpsguide som jeg postet på PS3Forum.no som kanskje kan være av interesse (her går jeg også gjennom de forskjellige sonene og sperrene som er) Endret 2. september 2007 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Takker for veldig nyttig informasjon Da blir det nok noen Blu-Ray-filmer, for å teste ut nye TVen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå