elling10 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Har reinstallert XP på en Fujitsu Amilo laptop. Etter innstallasjonen, er det ingen lyd. Når jeg gikk inn i Device Manager på maskinen, var det ett gult utropstegn på lydenheten, og beskjed om at det ikke fantes noen drivere på maskinen. Innstallerte lyd drivere fra CD som fulgte med maskinen, men fremdeles ingen lyd. Det gule utropstegnet i Device Manager, er borte, og det står at enheten fungerer som den skal. Det gjør den ikke. Er det noen som kan hjelpe meg ? Har vært inne på Fujitsu's nettside, og lett etter oppdateringer, men ingenting finnes til denne maskinen. Endret 2. september 2007 av elling10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kanskje du har mutet lyden med Fn + *tast* ? Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Har skjekket lyd innstillinger i kontroll panel, alt er skrudd opp på max. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har du oppdatert Windows? Det var en bug i en oppdatering som gjore at lyden klikket med noen lydkort. Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Kjørte Windows update, etter innstalleringen, og la inn en haug med oppdateringer. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Lagt inn chipsetdrivere og eller lyddrivere? Endret 2. september 2007 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Har lagt inn lyd drivere fra CD. Hva er det andre du nevnte ? Hvordan kan jeg finne ut hvilket lydkort jeg har ? Kansje jeg kan finne noen oppdaterte drivere på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå