Gå til innhold

Byttet PSU, får ikke start! haster!

Anbefalte innlegg

HJELP!!

Har ventet en uke på ny PSU(chiftech) og PioneerDVD fra komplett. Pakken kom idag og jeg monterte alt og gledet meg til å se DVD. JEg slår på maskinen og:

*pfst* en rar lyd fra maskinen, alt av led på maskinen flasher en gang(CDrom, DVD) for så å slå seg av!

Det kommer ingenting på skjermen da den er på i et 1/4sec før den blacker ut!! HJELP! Hva er galt??? Er PSU deffekt??

haster!

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WTF!!!!!

f(a)en assa!!

Hvis det er det som er galt, kan jeg da klage til komplett og forlange ny PC, hvis hele skiten gikk til f(a)ens pga en f(u)ckings PSU!!

Sorry språket men nå er jeg forbanna!

Er det ingen som har en litt mer human årsak en jannis sin :roll:

Lenke til kommentar

har flere jeg..

du kan jo for eks. ha mistet en skrue nedi HK som en kamerat av meg greide å gjøre... :D

neida, men har du funnet ut hvor lyden kommer fra? er litt vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hva vi skal hjelpe deg med. ;)

edit: fant ikke ordet "ikek" i ordboken, så jeg rettet det til ikke.. :p

Lenke til kommentar

huff.... :cry:

jeg har garantert ikke mistet noe neddi kabinettet, og lyden synes å komme fra PSU, eller i det området. *fiselyd ja*

Det lukter litt *rart* men den lukten kjente jeg da jeg åpnet esken med PSU, fant ut at den kom ifra plastikken eller en-av-de-posene-som-skal-trekke-fukt-ting...

Noen ny lukt kan jeg ikke kjenne...

Får vel bare sette inn the good old pussywussy PSUèn på 250W...Håper den funker da...

Hvilke rettigheter har jeg hvis PSU har ødelagt PC`n min :shrug:

Lenke til kommentar

Det var det første som streifet meg, men det er jo idiotsikkert!

Går ikke ann å koble feil eller.no....Har fjernet mine jalla-løsninger (tenker da på sammenteipete vifteledninger osv)

Høres ut som en kortsluttning i mine ører, men hvor? Denne PSU har noen extra plugger som jeg ikke hadde på min gamle. Tror det er P4plugger. Skal disse "disables" på noen måte siden jeg bruker AMD....Tror jeg er langt til sjøs nå.....

:cry:

Skal demontere og montere bare det som er høyst nødvendig...

Lenke til kommentar

De andre kablene gjemmer du bare bak et sted.

Et sted hvor kortsluttning kan ha oppstått er på diskettstasjonen f.eks.

Hvis loddepunkt-tingene til strømmen ligger inntil kabinettet osv.

Hvis du ikke har gjort det: Prøv å koble ut strømmen til all unødvendig hardware.(alt utennom hovedkort & cpu-vifte)

Lenke til kommentar

:woot::woot::woot:

"feilen er lokalisert og utbedret"

*krmt, krmt* muligens litt flaut....men.

CPU vifte, uten grill, vifte sjekk under BOOT, takk for at jeg hadde det slått på! (en ledning var borti viftebladene)

Tusen hjartelig danke fur die/der/das helfe! Men jeg fant ut hva som var galt, selv om det var litt pinlig...men, men.. :lol:

Var litt redd et øgonblink da "sprengte kondensatorer" osv fløy i luften :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...