TettSpaden Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei Dell latitude c600, er klin kokkos, jeg har hatt store problemer med at maskina blir dritvarm, og da begynner den å gjøre masse feil. det merklige er at den gjør det kun når den går på strømmen fra el-nettet, og ikke mens den går på strøm fra batteriet, når den går på strøm fra batteriet fungerer maskina helt perfekt. hva kan være galt? takker for hjelp Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Noen av C600 maskinene har det problemet du nevner. Det skyldes at når den kjører på batteriet, så kjører den på "sparebluss", mens når du kobbler den til strømnettet.. da setter den i gang lading av batteri og kjører CPU, HD osv.. på full guffe. Problemet er da at den ikke kjører i gang vifter ved høy temp., en feil ved noen få C600. Men ring Dell support, benytt deg av garantien, som er 3 år på de mener jeg å huske. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Takker for svar. Er det 3 år som er garanti tiden? jeg har sjekka siden til Dell mener finner ikke ut noe der Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Kommer ann på hvilke avtale du fikk med den når du kjøpte den, men vanlig garanti på C600 serien er 3 år.. men det er 5 år på produktfeil uansett ifølge kjøpsloven. Så sant du ikke har mistet den i bakken, eller i vann ol.. Lenke til kommentar
^MonEy^ Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 NicroMann: Feil, er det en bevist produksjonsfeil innenfor 5 år, så dekkes det av reklamasjonsretten. Men her er det kunden som står ansvarlig for å bevise at det er en feil. Hvis maskinen feks. har vært inne til service i det uendelige. Da er det reklamasjonsretten kommer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå