Gjest Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei jeg har har 2 problemer. - 1 Når jeg leggger ting på Skrivebordet så blir det dobbelt opp. dvs. Vs jeg legger et program på skriverbordet blir det 2 like filer av programmet Det har vært veldig irriterende og ikke ha noen programer der, jeg antar at det har noe med REGEDIT og gjøre for jeg var dere inne for ikke så lenge siden for og rette på noe på skrivebordet og etter det har alt blir herpa. ------------------------- PROBLEM 1 er LØST | ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Problem nummer 2 - 2 Jeg får ikke installerte noen spill som krever install shield! Jeg får en feilmelding om at jeg ikke kan bruke Ikernel.exe. Har ingen anelse om hva det kan være, så vis noen kan hjelpe meg så hadde det vært greit Endret 2. september 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nei har ikke lagt merke til noe. Men som jeg sa har jeg vært inne i REGEDIT på problem nummer 1 og fiksa noe jeg ALDRI skulle gjort På problem nummer 2 så vet jeg ingen ting. Håper på og få en løsning da Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hadde noe av det samme hos meg for en tid siden, når jeg var inne og endret litt å "user shell folders"... Løsningen min var å reinstallere.. Husker du hva du gjorde når du endret registeret (REGEDIT)? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Systemgjenoppgretting? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Fant svar på problem nummer 1 Leste her Feilen var at det skulle stå " %ALLUSERSPROFILE%\Desktop men hos meg sto det " %USERPROFILE%\Desktop " :!: ------------------- PROBLEM 1 løst.| -------------------- Mangler forsatt svar på nummer 2 - 2 Jeg får ikke installerte noen spill som krever install shield! Jeg får en feilmelding om at jeg ikke kan bruke Ikernel.exe. Har ingen anelse om hva det kan være, så vis noen kan hjelpe meg så hadde det vært greit Endret 2. september 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du har ikke lov a bumpe for det har gatt 24t. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=q108247 Av og til hjelper det å rett og slett Goooooogle feilmeldingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå