Moskus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Chronos er et alarmprogram som fungerer. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvordan innstalerer jeg TomTom på telefonen? Det viser at den blir innstalert, men TomTom ikonet dukker ikke opp i programmer på telefonen. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
Svein10 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvordan innstalerer jeg TomTom på telefonen? Det viser at den blir innstalert, men TomTom ikonet dukker ikke opp i programmer på telefonen. Noen som vet hva som skjer? Har du prøvd med en soft reset? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvordan innstalerer jeg TomTom på telefonen? Det viser at den blir innstalert, men TomTom ikonet dukker ikke opp i programmer på telefonen. Noen som vet hva som skjer? Har du prøvd med en soft reset? Fant ut at jeg måtte bruke Active Sync Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) edit; fant ut Endret 1. juli 2008 av Aaberg Lenke til kommentar
oladunken Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som vet hvordan man legger inn sin egne sms-varsellyd f.eks. i form av en mp3 fil? Lenke til kommentar
Joar1004 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvordan synker jeg TyTNII med iSync på mac'en min?? -Er det mulig? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er det ikke zooom på kameaet? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som vet hvordan man legger inn sin egne sms-varsellyd f.eks. i form av en mp3 fil? må ha wav fil... Er det ikke zooom på kameaet? nope, bare på video trur jeg... Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er det ikke zooom på kameaet? Hvis du skrur ned oppløsningen, kan du zoome... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er det flere en meg som soft reseter den ganske ofte? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 nei, har du masse dritt programmer? nye eller gammel rom? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det noen som kan gi meg den største forskjellen på Nokia sin Gps og det TYTNII bruker Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det noen som kan gi meg den største forskjellen på Nokia sin Gps og det TYTNII bruker TyTN bruker TomTom som alltid vinner tester for beste GPS. Har hatt nokia Navigator og gps'n til den kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvor kan jeg kjøpe nye kart til TomTom gps'n, uten å måtte kjøpe en minnebrikke med kartet på? Og hvordan får jeg fotoboksvarsling på telefonen? Takker for svar. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hvor kan jeg kjøpe nye kart til TomTom gps'n, uten å måtte kjøpe en minnebrikke med kartet på? Og hvordan får jeg fotoboksvarsling på telefonen? Takker for svar. tomtom.com velg Norge, også Maps/kart. Du kan laste ned til pc'en din. Dei pleier som regle har tilbud på western Europe, slik at dette er marginalt dyrere enn Skandinavia. edit:Meiner du må bruke tomTom Home for å legge inn ditt nye nedlastede kart då. edit2: type: Navigator6 Endret 15. juli 2008 av Akvarius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor kan jeg kjøpe nye kart til TomTom gps'n, uten å måtte kjøpe en minnebrikke med kartet på? Og hvordan får jeg fotoboksvarsling på telefonen? Takker for svar. tomtom.com velg Norge, også Maps/kart. Du kan laste ned til pc'en din. Dei pleier som regle har tilbud på western Europe, slik at dette er marginalt dyrere enn Skandinavia. edit:Meiner du må bruke tomTom Home for å legge inn ditt nye nedlastede kart då. edit2: type: Navigator6 Husk på at det fyller opp vesentlig mer plass på telefonen med hele europa Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fotoboksvarsling finner du ved å registrere deg HER Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Får ikke gps biten og tomtom til å virke jeg. Har kjøpt kart for norge, men den finner ikke gps. "ingen gps enhet" Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå