Gromit Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Man kan tolke som man vil, men jeg vil anta med meget sterk sannsynlighet for at min tolkning er mest korrekt. [scenario] HTC irriterer på seg nok kunder til at saken i USA får fotfeste hvorpå de fikser det i siste liten for å unngå massive utbetalinger. [/scenario] Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 sliter med å få inn fotoboksvarslinger i tomtomen..har "skaffet" et vest europa kart som fungere fint. noen som bruker/vet om noen gode gratis programmer til tynt2 ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 http://forum.smartmobil.no/viewtopic.php?f=78&t=6211 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) http://forum.smartmobil.no/viewtopic.php?f=78&t=6211 takker for raskt svar har innstallert hhc, og prøvd å sette opp weather. ved å skrive inn EUR|NO|NO018|FLEKKEFJORD men den står bare å "kan ikke hente inn data fra valgt poststed" hva har jeg gjort feil? Endret 14. februar 2008 av Cheese_king Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det tar ofte litt tid før den finner data, hvor lenge står den slik? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 den prøver å laste den inn, så etter 7 sek stopper den. da står det "kan ikke hente data for valgt poststed. velg her for å prøve på nytt" Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Se denne bruksanvisningen: http://forum.smartmobil.no/viewtopic.php?f=79&t=8701 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 takk har lest igjennom tråden du linker til men liker bedre å innstallere et program, enn å fikle med de "viktige" filene selv. Det er jo flere som har fått det til å fungere med den HTC home customizer... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Men jeg trodde man fremdeles måtte modifisere DLL-filen for å få det til å fungere... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) da er det jo ikke rart at den ikke fungerer... jeg følgte den guiden i første post. # 1. Det første du må gjøre er å installere et lite program som heter HTC Home Customizer.Dette programmet gir deg muligheten til å overta styringen over HTC Home menyen som allerede ligger i telefonen. Dette programmet gir deg mange muligheter; som å endre skins, velge hvilke applikasjoner som skal være i Home menyen og du kan altså overstyre den originale vær modulen. ' # 2. Når du har installert dette programmet må du søke etter en spesiell kode for stedet du ønsker vær informasjon for. Dette gjør du på accuweather.com. Skriv inn stedet du søker etter og trykk <<Find City>> og legg så merke URL adressen som står i adressefeltet på din nettleser. Den koden som står der er nemlig den informasjonen du trenger. I mitt eksempel var det altså Kristiansand: Adressen for meg var altså: EUR|NO|NO018|KRISTIANSAND Den bygden du ikke finner på accuweather.com eksisterer ikke ;-) ' # 2. Åpne opp HTC Home costimizer og bla deg frem til arkbladet "Weather" I feltet "Database Type: velger du "Custom" Klikk så <<Enter New City>> og legg inn: City, State - Kristiansand Country - Norway Zip/Location Code - EUR|NO|NO018|KRISTIANSAND Trykk så <<Save City to Custom Database>> og så <<Save>> i venstre hjørne... Du får nå beskjed om: "A reset is required to activate your changes. Would you like to reset now?" Klikk <<Ja>> Endret 14. februar 2008 av Cheese_king Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Da er vel det beste rådet: Prøv igjen om litt. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har nå prøvd med han sine innstillingene fra guiden, men for ikke kristiansand heller til å funke Lenke til kommentar
mESA Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har P4350, glad i den, men sikler etter TyTN II no. 3G hadde vært nice, menyene virker bedre. Er det ett bra kjøp såleis? Er det nok til å skifte ? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Noen her som vet om det er enkelt å forandre på et tegn på keyboardet? For når jeg er på Windows live messenger, og bruker kun keyboardet å skrive med istedenfor tastaturet, så er det veldig tungvint å skrive ? Jeg må da hver gang gå inn på symboler, også gå tilbake til tastatur. Jeg ville da muligens erstattet " med ?. Hvor enkelt er det? For spørsmålstegn brukes ganske ofte på msn/live messenger. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hva mener du med keyboard og hva mener du med tastatur her? Det er samme sak, det ene er et engelsk ord og det andre er norsk... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hva mener du med keyboard og hva mener du med tastatur her? Det er samme sak, det ene er et engelsk ord og det andre er norsk... Når jeg mente keyboard, så mente jeg det i softvaren. Tastaturet mente jeg det fysiske ekte tastaturet. Jeg vet at jeg skrev på begge språk. Meningen var bare å ikke blande de. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan få ? opp på det softvare-tastaturet. For da slipper jeg å slå ut det "EKTE" tastaturet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Start -> Innstillinger -> Inndata. Velg "Små taster". Etterpå vinner du ? på +-tasten ved å trykke inn shift. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Start -> Innstillinger -> Inndata. Velg "Små taster". Etterpå vinner du ? på +-tasten ved å trykke inn shift. Takker Funket bra det Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) New responses from February 14, 2008Breaking News! "New driver end of March" Bare å glede seg. Endret 18. februar 2008 av Gromit Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jepp... At en eller annen hos HTC har sagt det, lover jo veldig bra. Men la oss håpe det stemmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå