Moskus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 1) Jeg er superfornøyd med min TyTN II, og har på følelsen at "folk flest" synes det er en grei telefon. 2) ROM kan oppdateres gratis når den er tilgjengelig på E-Club hos HTC.com. Det er som å formatere PCen og legge inn Windows + programvare med alle oppdateringer. 3) Sjekk idedata.no f.eks. 4) Tomtom gir bare med et kart over en by, men kan fort oppdateres for hele Skandinavia (koster under 500 kr). Lenke til kommentar
Joar1004 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 1) Jeg er superfornøyd med min TyTN II, og har på følelsen at "folk flest" synes det er en grei telefon. Bra, da trenger jeg ikke ringe tilbake å nekte å ta imot telefonen.. 2) ROM kan oppdateres gratis når den er tilgjengelig på E-Club hos HTC.com. Det er som å formatere PCen og legge inn Windows + programvare med alle oppdateringer. Har du noen ide om når dette skjer? Men leser at det er vanskelig å ringe med telefonen, stemmer det? Bør en skaffe seg en slik bluetooth dings til å ha i øret? (Leste bare trådstarters første innlegg. Veldig artig å lese hvor forbanna han var i slutten å solgte den ) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er ikke vanskelig å ringe med telefonen. Og jeg ville ikke anbefale å holde pusten i vente på en ny ROM. Den kommer når den kommer. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Da har undertegnede også fått seg denne dingsen (Fikk den i valentines-gave fra dama), men jeg sliter med å vå den vær-dingsen til å funke. Har lagt inn det programmet jeg skulle, og tastet inn koden fra accuweather, men den klarer ikke å laste ned noe. Er det flere som har plagdes med dette? Og en annen ting; Er det mulig å bruke telefonen som sksesspungt over wlan for PC-er slik at mobilen bruker 3g/gprs/whatever og man koblet til en datamaskin til telefonen via wlan for å få nett på pcen? Endret 8. februar 2008 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 1) Du må konfigurere dataoppkobling, du finner Operatørkonfiguratoren på www.smartmobil.no 2) http://www.wmwifirouter.com/ har den løsningen, men de er nede akkurat nå. Sjekk igjen om et par dager. Lenke til kommentar
gregas Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har HTC sluppet ut ny offisiel rom til TyTn II ? Hvordan kan jeg ta backup av alt som er på telefonen og minnekortet uten å få problemer med å tilbakestille den etter at den nye rommen er installert (nå tenker jeg på den rommen her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=361544 Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 1) Du må konfigurere dataoppkobling, du finner Operatørkonfiguratoren på www.smartmobil.no 2) http://www.wmwifirouter.com/ har den løsningen, men de er nede akkurat nå. Sjekk igjen om et par dager. Trenger jeg den konfiguratoren når 3g/gprs funker fra før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Argh.. Me want freggin driver updates.. NOW! http://htcclassaction.org/ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Argh.. Me want freggin driver updates.. NOW!http://htcclassaction.org/ Argh.. Let me be the first to say.. OLD! and then: Quit whining! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 har idag skaffet meg et fint eksemplar finner ikke innstillingene for syncronisering mot exchange server Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 De finner du under: Start -> Programmer -> ActiveSync. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Takk noen ekstra programmer du vil anbefale? Lenke til kommentar
escariot Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Da ser det vel nesten ut til at det ikke kommer en ROM-update til TyTN II med påslått/støtte for/bedre støtte for videoaksellerasjon. http://www.htc.com/press_room/03-press-4-2008-0122.htm Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ikke så rart det siden HTC [...] can confirm that its Qualcomm MSM7xxx-based devices do not use ATI's Imageon video acceleration hardware. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ikke så rart det sidenHTC [...] can confirm that its Qualcomm MSM7xxx-based devices do not use ATI's Imageon video acceleration hardware. Det som irriterer meg med den uttaleslen er såvidt diffus "do not use". De kan jo bety både at hardwaren ikek er der og at den ikke benyttes. Og med pressemeldinger publisert etter dette, som indikerer at hardwaren er der, men at det er lisensproblematikk, og det faktumet at det ikke gir særlig mening å ikke ha en slik integrert hardware-del og istedet ha en egen chip for grafikk (dyrere og dårligere). Så er det hele klart som blekk. AtW Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så er det hele klart som blekk. Uhm... ok. Du kan jo tolke det akkurat som du vil, men første del av den setningen gjør det kanskje enklere? HTC does not offer dedicated or optimized multimedia devices Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så er det hele klart som blekk. Uhm... ok. Du kan jo tolke det akkurat som du vil, men første del av den setningen gjør det kanskje enklere? HTC does not offer dedicated or optimized multimedia devices Jeg ser ikke helt at den gir noe mer klarhet i om den fysiske chippen er i telefonen. AtW Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 De sier at hardwaren er der, men at de ikke gidder å implementere drivere slik at funksjonaliteten aktiveres iom at de ikke lager multimedia produkter. Ergo ansvarsfraskrivelse. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 De sier at hardwaren er der, men at de ikke gidder å implementere drivere slik at funksjonaliteten aktiveres iom at de ikke lager multimedia produkter. Ergo ansvarsfraskrivelse. Det er én tolkning. Jeg tror ikke det er slik. Jeg kan ikke forstå at HTC i så fall vil irritere sine kunder så kraftig, for så å sparke dem når de er nede. Det er rett og slett dårlig taktikk. De er jo tros alt i markedet for å tjene penger. Det er lite penger å tjene om man plager kundene sine for mye (bare spørr Real.com). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 De sier at hardwaren er der, men at de ikke gidder å implementere drivere slik at funksjonaliteten aktiveres iom at de ikke lager multimedia produkter. Ergo ansvarsfraskrivelse. Det er én tolkning. Jeg tror ikke det er slik. Hehe, som sagt, klart som blekk AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå