Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har overført noen videoer til minnekortet men når jeg kjører de får jeg bare beskjed om at de ikke kan vises. det er snakk om divx filmer så det slo meg at dette kan være kodek-relatert. Hvordan har dere andre løst dette?

 

The core mediaplayer. http://www.afterdawn.com/software/alternat.../betaplayer.cfm

 

går det an å legge inn bare kodeken og fremdeles bruke wmediaplayer? evt, er det noen pen totalløsning som inkorporerer alt, video, musikk og spillelister, på en pen måte? må selvfølgelig være gratis :tease:

Lenke til kommentar
Legger ved en fil du limer inn på \Windows også går du på innstillinger>system>Soft Keys

Ender til Finger-friendly friends :new_woot:

 

EDIT: SÅ FILEN NÅ JA!!

 

Jeg finner heller ingen mappe som heter Windows... :blush:

 

EDIT: GLEM DET.. fant windows i telefonens utforsker, bare ikke via PC,n

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Legger ved en fil du limer inn på \Windows også går du på innstillinger>system>Soft Keys

Ender til Finger-friendly friends :new_woot:

Domme meg..Glemte å legge inn selve filen jeg :blush:

Men la den til NÅ :p

 

Det der fungerte ja...

 

Utrolig konge.... Nå kan jeg velge selv hva som skal være der.... Tuuusen takk

Lenke til kommentar

Dere som eier TyTN II eller på annen måte har masse kunnskap (eller ihvertfall tilstrekkelig til å svare på spørsmålet mitt) om mobiler, TyTn og batteriting: Når jeg har kjøpt mobiler tidligere har jeg fått forskjellige tips ang. lading av mobilen - noen sier at den skal lades i 12-16 timer første gang, og noen sier at dette ikke har noe å si (jeg har detimot aldri sett informasjon om dette i den skriftlige informasjonen jeg har fått sammen med varen) - noen sier at det er annerledes med Lithium-batteri. Hvordan fungerer dette med TyTN II - 1) Må jeg lade den lenge (isåfall hvor lenge?) før jeg skrur den på, eller kan jeg bruke den med en gang batteriet er "fulladet"? 2) Kan jeg bruke telefonen med laderen i før jeg har ladet batteriet, enten med batteriet i eller uten batteri (så kan jeg lade den på natta, og kan bruke den heeeele dagen)?

 

HENTER TYTN II I MORGEN TIDLIG :D:D:D

Lenke til kommentar

Jeg har aldri ladet mer enn til batteriet er fulladet første gang. Jeg er alt for utålmodig til å sitte å vente et halvt døgn. Men jeg har ALDRI opplevd at et batteri blir dårlig. Om det har noe å si så har det i alle fall ikke vært målbart for meg.

 

MEN jeg lader det alltid helt ut de første 2-3 gangene før jeg setter det på lading igjen. Og jeg "klattlader" minst mulig.

Lenke til kommentar
Dere som eier TyTN II eller på annen måte har masse kunnskap (eller ihvertfall tilstrekkelig til å svare på spørsmålet mitt) om mobiler, TyTn og batteriting: Når jeg har kjøpt mobiler tidligere har jeg fått forskjellige tips ang. lading av mobilen - noen sier at den skal lades i 12-16 timer første gang, og noen sier at dette ikke har noe å si (jeg har detimot aldri sett informasjon om dette i den skriftlige informasjonen jeg har fått sammen med varen) - noen sier at det er annerledes med Lithium-batteri. Hvordan fungerer dette med TyTN II - 1) Må jeg lade den lenge (isåfall hvor lenge?) før jeg skrur den på, eller kan jeg bruke den med en gang batteriet er "fulladet"? 2) Kan jeg bruke telefonen med laderen i før jeg har ladet batteriet, enten med batteriet i eller uten batteri (så kan jeg lade den på natta, og kan bruke den heeeele dagen)?

 

HENTER TYTN II I MORGEN TIDLIG :D:D:D

 

Med dagens batterier trenger du ikke å lade 12 timer. Fulladet holder i massevis.

 

Du har absolutt noe å glede deg til. Jeg synes det er en veldig god telefon med mange muligheter.

 

Edit: Jeg lader mobilen på natta. Etter en dags bruk er den så godt som tom for strøm.

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar
Htc BH S100

Fant ingen plasser hvor man kan kjøpe.

Men bare google BH S100.

Eller Sony Ericsson HBH DS200

Men uten støtte får å bytte sang.

Eller HBH DS220

HTC BH S100: Nordialog har hatt dette, men er usikre på om dei klare å få tak i fleire..

 

SE HBH DS200/220: Har sett på begge. Usikker på forskjellen (utenom at 220 blir levert med bedre pluggar). Andre ting? Er det volumkontroll på 200/220?

Stort minus at det ikkje er musikkkontroll. Vil helst ha kontrollen til SE HBH DS980 og mulighet for eget headset..

 

Har og sett på Sonorix C3 fra Netshop. Denne ser heller ikkje ut til å kunne bytta headset.

 

Rart at det skal vera så vanskelig.... Kanskje eg er for kravstor...

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har forsøkt å legge til programmer i HTC Home plug? Jeg har forsøkt det, men jeg får opp en feilmelding om at pocketmsn ikke er signert. Jeg lastet ned en cab-fil med et ferdig oppsett, så nå har jeg ni ikoner i stedet for tre. Jeg skulle gjerne forandre på de tre siste ikonene som ikke har noe for seg på min telefon.

 

Jeg la ved et bilde av min today-skjerm. Edit: i *.jpg-format for å blidgjøre moskus :)

post-36338-1193829352_thumb.jpg

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar
Htc BH S100

Fant ingen plasser hvor man kan kjøpe.

Men bare google BH S100.

Eller Sony Ericsson HBH DS200

Men uten støtte får å bytte sang.

Eller HBH DS220

HTC BH S100: Nordialog har hatt dette, men er usikre på om dei klare å få tak i fleire..

 

SE HBH DS200/220: Har sett på begge. Usikker på forskjellen (utenom at 220 blir levert med bedre pluggar). Andre ting? Er det volumkontroll på 200/220?

Stort minus at det ikkje er musikkkontroll. Vil helst ha kontrollen til SE HBH DS980 og mulighet for eget headset..

 

Har og sett på Sonorix C3 fra Netshop. Denne ser heller ikkje ut til å kunne bytta headset.

 

Rart at det skal vera så vanskelig.... Kanskje eg er for kravstor...

Så ut som (Bare på bildet da) at man kan bruke eget headset. Men vet* ikke NOE som helst

BH S100 var det bilde og info om på et langt kort om mange forskjellige tilbehør som fulgte med TyTN II i pakka.

Så man burde kunne kjøpe den (Alt var på norsk også så :S )

Men ville helst ha HBH fordi den er så liten..Mn bare en knapp (Ringeknapp)

Eneste forksjell er nok bare headsette.. og fargen

Men på DS200 ser jeg noen ting som stikker opp når jeg zoomet bildet.

Kanskje musikk knapper :)

Skal sjekke på nettsidene...

----------------------------

Fant dette :) : "Klips det lette anhenget til toppen der det kan henge ute av veien. Tastene for musikk- og samtalehåndtering er fremdeles for hånden. "

Og "Egenskaper

3,5 mm plugg

Bla gjennom musikk

Bluetooth™-teknologi 2.0

Stereolyd

To øreplugger "

Så det vil si at det ER musikk ting på 200 og 220. Forskjellen er som jeg sa BARE headsette og fargen.

Men er ikke sikker på hvilke musikk knapper som er :S og om de er brukelig for TyTN II..

 

Så en film om DS200 og fant bare denne knappen :( (Filmen):

post-137980-1193844200_thumb.jpg

Endret av JoHNxD
Lenke til kommentar

Fikk denne mobilen idag, har koblet meg opp med wlan, men hvordan vet jeg om den står på eller ikke, ikke noe ikon som viser jeg er på eller ikke, litt usikker på om telenor gnir seg i hendene pga jeg bruker dere sitt nett og ikke min egen wlan

Har ett ikon oppe ved siden av 3G som sier: 3G N Telenor, tilkoblet, og denne er tilkoblet uansett, stemmer dette??

Lenke til kommentar
Fikk denne mobilen idag, har koblet meg opp med wlan, men hvordan vet jeg om den står på eller ikke, ikke noe ikon som viser jeg er på eller ikke, litt usikker på om telenor gnir seg i hendene pga jeg bruker dere sitt nett og ikke min egen wlan

Har ett ikon oppe ved siden av 3G som sier: 3G N Telenor, tilkoblet, og denne er tilkoblet uansett, stemmer dette??

Comm Masnager viser de fleste tilkoblinger...

Men vil du se det fra I Dag kan du evnt. finne et program som viser slike ting (Har ikke et slikt program selv)

MEN (Så det just på min :p ) at det kommer en slags stolpe med en ring rundt da jeg slo wlan på.

Men hadde bare edge tilgjengelig, så jeg vet ikke med 3G.

Lenke til kommentar
Skjønte det var at mobilen er i telefon modus :)

 

Men får ikke lastet ned disse kartene, den finner ikke den andressen den selv prøver å gå inn på

Hvis den ikke finner den kan være pga. at den siden konstrueres.

Men hvis det er en direkte link til nedlastning var jo det litt rart :no:

Hva slags browser bruker du? (Jeg brukte IE til å laste ned)

Vet ikke helt om det har noe å si..

 

Edit: Du kan jo prøve senere..

Endret av JoHNxD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...