Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noe mer detaljer? Hvor får jeg tak i HTC touch, hvor kan jeg lese hvordan de skal installeres?

 

AtW

 

http://www.amobil.no/nyhet/mobil-programva..._tommelen/44728

Her finner du info om programmet. du kan prøve det gratis i 15 dager. programmet er mer fleksibelt enn touch kuben fra htc touch siden du kan legge til andre programmer.

 

Jeg tenkte på hvordan man installerer HTC touch, ikke det touch commander-programmet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg har brukt screenprotectors på mange telefoner og den absolutt beste vil jeg si er Martin Fields. Denne kan anbefales!

 

Jeg har akkurat bestilt en 2-pack av denne selv. Blir spennende og se leveringstiden denne gangen. Forrige gang jeg bestilte en slik fra Doml/Overlayplus ble den levert på døren hos meg to dager senere, sendt fra Singapore. Slå den Posten!

 

En 2-pack med frakt havner akkurat under 200-kroners grensen til tollen.

 

Og i går ble den leverert i rekommandert sending. 5 dager tok det denne gangen!

Lenke til kommentar
En ting jeg sliter litt med...

 

Jeg bruker utelukkende blåtann headset...

 

viss jeg sitter i telefonen, og mottar en ny samtale, så kommer ikke samtale nummer 2 i blåtann headsettet...

 

Noen som vet hvordan jeg løsr den?

 

Opplever akkurat det samme jeg.... Merker også en viss tregehet når jeg skal svare med BT headsettet, når jeg trykker så fortsetter tlf å ringe selv etter at forbindelsen er opprettet.

 

Noen som har funnet ut av dette ennå?

Lenke til kommentar
Jeg har brukt screenprotectors på mange telefoner og den absolutt beste vil jeg si er Martin Fields. Denne kan anbefales!

 

Jeg har akkurat bestilt en 2-pack av denne selv. Blir spennende og se leveringstiden denne gangen. Forrige gang jeg bestilte en slik fra Doml/Overlayplus ble den levert på døren hos meg to dager senere, sendt fra Singapore. Slå den Posten!

 

En 2-pack med frakt havner akkurat under 200-kroners grensen til tollen.

 

Og i går ble den leverert i rekommandert sending. 5 dager tok det denne gangen!

 

Jeg får bare opp en underlig feilmelding når jeg går inn på den siden?

 

AtW

Lenke til kommentar
Her er en direkte link til screen protector'n til TyTn II.

 

Da må jeg velge land, og når jeg gjør det, så kommer dette opp på siden "". . . Screen Protector . .. .

 

Single Pack - @

 

ADODB.Recordset error '800a0cc1'

 

Item cannot be found in the collection corresponding to the requested name or ordinal.

 

/dis_product.asp, line 141"

 

AtW

Lenke til kommentar

Hmm... får samme feilmelding selv. :confused:

Hva med å kjøpe f.eks. denne istedenfor?

It's easy to install and we do guarantee our product for the LIFE OF YOUR DEVICE. If your product ever scratches, peels, or discolor, we will exchange it with NO questions asked. It has been PRECUT to fit your device perfectly!!

Virker jo utrolig bra! Og karaktene hans er heller ikke dårlige.

Endret av datating
Lenke til kommentar

For å gå litt tilbake her....

Jeg gikk hardt ut og påsto at man måtte ha et program som her contactbreeze.

 

Nå har jeg faktisk endret litt syn på dette og har avinstallert dette...

 

Etter å ha brukt den originale kontaktlisten, og da sorterer med det virituelle tastaturet er det like greit egentlig...

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
For å gå litt tilbake her....

Jeg gikk hardt ut og påsto at man måtte ha et program som her contactbreeze.

 

Nå har jeg faktisk endret litt syn på dette og har avinstallert dette...

 

Etter å ha brukt den originale kontaktlisten, og da sorterer med det virituelle tastaturet er det like greit egentlig...

 

Jeg har ca. 150 kontakter og for meg går det fint å bare bla med tommelen. Nå har jeg ikke forsøkt andre programmer enn Fun Contacts.

 

Nå har jeg fjernet HTC Home-funksjonen. Jeg har bare dato, tid, meldinger, kalender, skype og tomtom på idag-skjermen.

 

Nå bruker jeg Home-plugin i tillegg, men ikonet for å bytte til liggende skjermbilde bytter feil vei. Jeg ønsker en mulighet for at den kan snu skjermbildet til venstre med en gang, i stedet for høyre først. Er det noen som vet hvordan/om man kan forandre det?

Lenke til kommentar

åh, det var en ting til, for å få de norske stemmene, jørgen og liv (sjekk tomtom sine sider for å høre liv, jeg var ikke overbevist selv..), må man registrere seg? når jeg har mousehover over download blir pila til ei pil med spørsmålstegn.

 

og btw, sjekk ut den fine og spydige nederst på sia jeg linka til.

 

redigert: det viste seg at man måtte registrere seg. det er ikke noe som heter en gratis lunsj nei.

 

men note: du trenger ikke å bekrefte eposten din.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
For å gå litt tilbake her....

Jeg gikk hardt ut og påsto at man måtte ha et program som her contactbreeze.

 

Nå har jeg faktisk endret litt syn på dette og har avinstallert dette...

 

Etter å ha brukt den originale kontaktlisten, og da sorterer med det virituelle tastaturet er det like greit egentlig...

 

Jeg har ca. 150 kontakter og for meg går det fint å bare bla med tommelen. Nå har jeg ikke forsøkt andre programmer enn Fun Contacts.

 

Nå har jeg fjernet HTC Home-funksjonen. Jeg har bare dato, tid, meldinger, kalender, skype og tomtom på idag-skjermen.

 

Nå bruker jeg Home-plugin i tillegg, men ikonet for å bytte til liggende skjermbilde bytter feil vei. Jeg ønsker en mulighet for at den kan snu skjermbildet til venstre med en gang, i stedet for høyre først. Er det noen som vet hvordan/om man kan forandre det?

 

nå ble det brått mange poster på rad her eftersom jeg sitter og forsker.

 

men: først et spørsmål, hvilken versjon av skype bruker du på kaiser?

 

hvis du sliter med at skjermen kommer feil vei, kan dette ha noe med instillinger å gjøre? jeg mener at det var et sted der man skulle velge venstre eller høyrehendt, kanskje det er årsaken til at skjermen din snur seg feil vei

Lenke til kommentar
Men hva gjør jeg med den fila jeg lastet ned fra TomTom da?

 

Den legger du til med tomtom home.

 

hvilken versjon av skype bruker du på kaiser?

 

Hvis du sliter med at skjermen kommer feil vei, kan dette ha noe med instillinger å gjøre? jeg mener at det var et sted der man skulle velge venstre eller høyrehendt, kanskje det er årsaken til at skjermen din snur seg feil vei

 

Jeg bruker skype for pocket pc. ikke smartphone. det er en versjon for oss som ikke finner telefonen i lista. :)

 

Skjermen får jeg ikke snudd. det var en fin funksjon for det i launchtab-en på Home skjermen, men siden jeg ikke bruker Homefunksjonen finner jeg ikke det valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...