JoHNxD Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Var det noen som hadde noen gode tips til 3.parts prog for alarm/vekkerklokke?? PhoneAlarm kanskje.... Men det tror jeg bare var får å gjøre avspillings tiden i alarmen på mobilen lengre. Slik at du kan nruke mobilen sin alarm (Pluss at du kan gjøre mange lyd-innstillinger) Link til side med info! Link for direkte nedlastining Edit: La til to linker Endret 12. oktober 2007 av JoHNxD Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Instalerte programmet men det ser ut som bare en vanlig medie avspiller.Skal jeg skrive inn linken til you tube filmen og se den i det programmet?Isåfall vil det bli veldig stress (Åpne nettleser finne filmen (Hvis det går) kopiere linken lime inn og se filmen :S )Jeg mener at det skal fungere som en codec, slik at mediaplayer eller lignende åpnes automatisk når du trykker på en youtube link.Var det noen som hadde noen gode tips til 3.parts prog for alarm/vekkerklokke??SPB Time http://www.spbsoftwarehouse.com/products/time/?en Spb Black47 UniTheme, er et veldig mørkt tema, som passer godt inn på nattbordet.Du finner det under skins på sia. EDIT: Hva er det nå de har gjort me forumet??!! Alt ble jo helt rart her med formateringen.. Endret 13. oktober 2007 av ExTerminator Lenke til kommentar
JoHNxD Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg mener at det skal fungere som en codec, slik at mediaplayer eller lignende åpnes automatisk når du trykker på en youtube link.SPB Time Vet ikke helt om du har forstått problemet... Man kan se youtube filmer uten noe annet ekstra (Selvom jeg ikke har fått til streaming medier programmet enda ) Men problemet er at det er så få filmer på youtube når jeg bruker IE. Der er fordi internet explorer prøver å koble meg til wap.youtube.com istedenfor www. Selvom jeg skriver www kommer wap (Uansett vil det ikke funke for IE har ikke støtte for Macromedia Flash Player 7 som opera har slik at jeg kan se ALLE filmene på youtube (+ at den ikke går inn på wap automatisk)) Derfor vil jeg ha opera og har ingen andre programmet støtte for Flash 7 så må jeg vel bare vente MEN hvis IE har støtte for Flash vil like vel ikke youtube filmer funke (Siden den autatisk går innpå wap (Hvis det ikke er et program eller instilling som endrer dette) Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nederst på mobile youtube sia er det en link som heter "classic view" Trykker du på den, kommer internet versjonen av youtube frem. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nå blir jeg frustrert her... Har Tele2 abbonemang, og nå har MMS/WAP sluttet å fungere. Har prøvd SIM kortet i en annen telefon, og det fungerer utmerket. Har prøvd et Telenor abbonemang i TYTN, og det fungerer. Jeg har brukt operatørkonfiguratoren fra smartmobil.no. Alt fungerte jo tidligere, så hva er det nå som er feil? Jeg har nettop tatt en hard reset, og problemet er der fortsatt. Hvis jeg går på Tele2.no sine sider, er det jo umulig å finne de manuelle instillingene til dette! Og hvis jeg velger automatisk oppsett, og taster inn nummeret mitt, får jeg beskjed om at jeg har en telefon som ikke støtter disse tjenestene.. Så hva er det egentlig Tele2 har gjort her? Det virker som de ikke tillater meg å bruke GPRS siden jeg har en telefon som "ikke støtter" tjenesten... Er det noen andre med Tele2 abbonemang som også har dette problemet? Lenke til kommentar
JoHNxD Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Nå blir jeg frustrert her... Har Tele2 abbonemang, og nå har MMS/WAP sluttet å fungere. Har prøvd SIM kortet i en annen telefon, og det fungerer utmerket. Har prøvd et Telenor abbonemang i TYTN, og det fungerer. Jeg har brukt operatørkonfiguratoren fra smartmobil.no. Alt fungerte jo tidligere, så hva er det nå som er feil? Jeg har nettop tatt en hard reset, og problemet er der fortsatt. Hvis jeg går på Tele2.no sine sider, er det jo umulig å finne de manuelle instillingene til dette! Og hvis jeg velger automatisk oppsett, og taster inn nummeret mitt, får jeg beskjed om at jeg har en telefon som ikke støtter disse tjenestene.. Så hva er det egentlig Tele2 har gjort her? Det virker som de ikke tillater meg å bruke GPRS siden jeg har en telefon som "ikke støtter" tjenesten... Er det noen andre med Tele2 abbonemang som også har dette problemet? Kan være tele2 som endrer litt på nettverket og slik at det skjer med deg og andre tele2 kunder. Men funker SMS var jo det litt rart (HVIS sms funker) Har ikke erfaring med tele2 så jeg vet ikke om de gjør sånn... og litt rart å gjøre dette på en lørdags kveld og ikke på natta Men vent til imorgen og se. Kanskje mobilen sin feil Endret 13. oktober 2007 av JoHNxD Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke Tele2 gått over fra Telenor-nett til Netcom? Det vil muligens kunne ha visse påvirkninger... Hør med Tele2! Lenke til kommentar
tyttebar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei Jeg opplever etter en del ladninger (har hatt Tytn II ca. 10 dager) at tiden som oppgis på batteriet når det er fulladet blir bedre og bedre. Noen andre som erfarer det samme? Min "rekord" er nå 5 timer og 26 minutter Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 5.5 timer? Hva i all verden bruker du den til? Min holder vel litt lenger enn to døgn med 3G av... Lenke til kommentar
tyttebar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 5.26 er tiden som oppgis på batteriet i programmet GPRSMonitor (ikke hvor lenge telefonen nødvendigvis kan fungere uten å lades) Lenke til kommentar
JoHNxD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 5.5 timer? Hva i all verden bruker du den til?Min holder vel litt lenger enn to døgn med 3G av... Jeg ladet mobilen hele natten igår (Fredag-lørdag) og tok den av cirka kl 12 også var den helt tom kl 12 (tok faktisk ut kl 12 og tom kl 12 og O.o) Men ER 12 timer leve tid bra hvis jeg middels bruker den (Pluss at jeg ladet den i bilen i 15 minutter)? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bra levetid er jo ekstremt sterkt avhengig av HVA den brukes til, så det er jo greit om du spesifiserer dette litt mer... GPRS Monitor sin "gjennværende tid"-indikator er ikke verdt så mye... Lenke til kommentar
haava Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Merker STOR forskjell på battkap. nå kontra da jeg fikk den. Da satt jeg å trykket og testet hele tiden....vil nok tro at den holder rundt 2 døgn med "normal" bruk, men nå er jo det selvfølgelig veldig individuelt hva normal bruk er.... Anyway...jeg må si meg fornøyd med battkap. ut fra hvilke spesifikasjoner telefonen har..... Lenke til kommentar
JoHNxD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bra levetid er jo ekstremt sterkt avhengig av HVA den brukes til, så det er jo greit om du spesifiserer dette litt mer... GPRS Monitor sin "gjennværende tid"-indikator er ikke verdt så mye... Brukte GPS'en i 15 minutt for å teste litt men da var bil laderen i også brukte jeg jo den ofte men ikke konstant. Hva jeg brukte den til: SMS, GPS, Så litt film og en del folk som ville spille Buble breaker i cirka 1 eller 2 time Kan ikke komme på mere... Lenke til kommentar
oladunken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har tips til overføring av kontakter fra Nokia-verden til Windows Mobile verden. Tok mitt SIM-kort fra min Nokia N70 og satte det rett inn i TYTN II bare for å finne ut at TYTN II ikke hadde noe ønske om å vise kontaktene på en fornuftig måte. På Nokia N70 hadde jeg NAVN, MOBIL PRIVAT,MOBIL JOBB,EMAIL,JOBB,ADRESSE etc for hver kontakt. Ved å bare sette SIM rettt inn i TYTN II så så det ut til at den delte opp hver kontakt i et element for hvert nummer for denne personen og i det hele tatt gjorde dette ganske så uoversiktlig. Bør man f.eks kopiere fra Nokia-kontakter til outlook kontakter og deretter synke tilbake til TYTN II? Eller bør man gjøre som jeg gjorde fog bare justere noen innstillinger på TYTN II eller kjøpe et tilleggsprogram? Noen som har tips om hvordan man best gjør dette? B Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sende mellom dem på bluetooth kanskje. Spørs hvor mange kontakter du har. Litt kjip jobb, men kjekkt når det er gjort. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 PhoneAlarm kanskje....Men det tror jeg bare var får å gjøre avspillings tiden i alarmen på mobilen lengre. Slik at du kan nruke mobilen sin alarm (Pluss at du kan gjøre mange lyd-innstillinger) Link til side med info! Link for direkte nedlastining Fungerer denne selv om telefonen er satt til lydløs? Det er en negativ ting med telefonen faktisk, at vekkerklokken ikke fungerer om man har satt den på lydløs.... Viss ikke det er noen som har en fix for det da.... Lenke til kommentar
JoHNxD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fungerer denne selv om telefonen er satt til lydløs? Det er en negativ ting med telefonen faktisk, at vekkerklokken ikke fungerer om man har satt den på lydløs.... Viss ikke det er noen som har en fix for det da.... Om det fortsatt kommer lyd/vibrering om den er satt til lydløs eller ikke er jeg ikke sikker på. Har ikke testet programmet så mye, hva bare en som skrev at den kunne brukes til å endre div. lyd innstillinger. Men idet jeg tok en titt så tror jeg man kunne velge dette. Men hvis du vil kjøpe kan du jo teste det ut først (Gratis prøve versjon) så kjøpe hvis det funker. Lenke til kommentar
oladunken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sende mellom dem på bluetooth kanskje. Spørs hvor mange kontakter du har. Litt kjip jobb, men kjekkt når det er gjort. Det er forsåvidt greit å gjøre det på den måten. Men er det slik å forstå at data om kontakter ligger lagret likt på sim-kort (som jo ofte har alle eller deler av kontaktene) enten kortet sitter i nokia eller windows mobile telefon? Og er det i tilfelle da slik at de kontaktene som er lagret i minnet istedenfor SIM kan ha mer data? Ser at det er mange elementer i mine Nokia kontakter og jeg vil gjerne ha alt over på min nye telefon uten at dette skjer: PÅ NOKIA: Ola Nordmann - Mobil privat +47 xxxxxxxxx - Mobil Jobb +47 yyyyyyyy - Tlf privat +47 zzzzzzzz - email: [email protected] PÅ WINDOWS MOBILE: Ola Nordman1 - +47 xxxxxxxxx Ola Nordman2 - +47 yyyyyyyy Ola Nordman3 - +47 zzzzzzzz Ola Nordman4 - [email protected] Det er omtrent dette som er resultatet nå når jeg bare har sett på de som er på SIM-kortet. Mulig det er forskjell mellom dataene lagret på SIM-kortet og på minnet i Nokiaen dog. B Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 I SIM kortet ligger det vel bare et tlf nummer pr kontakt? Så jeg vil tro alle kontakter med mer enn et nummer vil ligge i selve telefonen og ikke på sim-kortet. Må ta forbehold om at jeg ikke har brukt kontakter på sim-kort på flere år, så om mulighetene på sim-kort er anderledes i dag kan jo være. Jeg overførte mine kontakter på den tungvindte måten da jeg fikk min første WM-telefon. Da overførte jeg fra en SE W810i og det gikk nesten helt fint. Måtte justere litt på noen av kontaktene etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå