Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Her har du en mulighet til å komme rett inn på ny sms med konvolutt knappen.

 

åpne notepad på PC-en. lim inn dette:

49#"\Windows\tmail.exe" -service "SMS" -to ""-body

 

lagre filen som "ny sms.lnk"

 

Kopier denne filen over på telefonen til windows/starmeny/programmer.

Gå til innstillinger -> knapper og velg f.eks knapp 2. Så blar du deg nedover på listen til du finner en ting som heter ny sms. Trykk så OK

 

Vips så kan du skrive en ny sms med ett trykk på konvolutt knappen.

 

Ganske fiffig det der. Men vet du/noen hvordan jeg kan bytte ut en av "soft" knappene med "ny sms"? Kunne f.eks. tenkt meg å byttet ut "kalender" med "ny sms". Konvoluttknappen vil jeg nemlig gjerne beholde slik den er.

Endret av Andy156
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg finner posisjonen min på kartet. Det er ingen rute jeg kan slette. Jeg får ingen annen melding enn den jeg har beskrevet. Jeg finner veien her(Tyrivegen, 3825 Lunde), men det hjelper ikke. Huset ligger rett ved veien, men husnummer finnes ikke for Tyrivegen. Siden jeg ikke har tilgang til datan min kan jeg ikke legge tomtom inn på nytt.

Hoho, den veien bor jeg i ^^

 

Spørs om dem i det hele tatt har giddi å oppdatert det så. Går det ikke ann å bruke google maps som kart? Den finner husnummer om man søker ihvertfall, men ser det ikke på kartet

 

Noen som har peiling på sånn ca. hvor lang tid det tar før nye mobiler synker i pris? TyTN II er fortsatt hakket dyrere enn hva jeg er villig til å betale for en mobiltelefon.

TyTN I sank vel aldri mer enn 500kr, så er fare for at det samme skjer TyTN II

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke fåt svar på spørsmålet mitt om opera...

Har brukt TyTN i 1 dag nå og instalert opera fra opera.com (Bare instalert>avinstalert>instalert) og funker IKKE.

Når jeg åpner programmer og klikker på opera (Trykker noen ganger med pennen og OK knappen) men åpnes ikke likevel.

Noen ganger kommer den runde tingen som viser at programmet lastes men etter veldig lang tid er den fortsatt på programmer :thumbdown:

Hva kan være galt?

Og så lurer jeg litt på med det om hard reset...

Vet hva myktastene er (De knappene over internett (e) knappen og over brev knapp tingen.

Så trykke på reset på skjermen.

Men holder på i evig heter og ingen reset knapp kommer på skjermen.

Skal mobilen være avslått når dette foregår?

Endret av JoHNxD
Lenke til kommentar
Jeg er helt ny innen pocketpc, og trenger tydeligvis en teskjeforklaring for å få lagt inn f.eks dette programmet.

Har fått til gps og slikt, men akkurat den delen med å laste ned en fil og installere den til telefonen får jeg bare ikke til.

Eller bruker dere ikke data, men laster direkte ned med telefonen?

 

De fleste programmer til Windows Mobile kommer som en .cab fil. Last denne ned til PC, og overfør den til telefonen. Jeg bruker bluetooth. Da vil du få spørsmål om du vil lagre denne filen. Velg ja på telefonen, og du vil finne den igjen i Mine Dokumenter / My Documents på telefonen som standard. Med telefonens filutforsker kan du finne filen, klikke på den, så installeres programmet.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe med å få koblet opp telefonen til PC-en ved hjelp av Windows Mobile Device Center. Har siste versjon av programmet, samt Vista Business. Kobler til telefonen med usb-kabelen, Vista gjør sitt vanlige greier, installerer enhetsdrivere etc, ingen feilmeldinger. Får beskjed om at enheten er klar til bruk.

 

Starter Device Center men får ikke koblet til på noen måte. Skal vel ikke være noen sak det? Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar

Opera åpnes rett og slett ikke. Åpner meny og velger programer også Opera Browser men så skjer ingen ting.

Trykker til og med på ok knappen. Noen ganger kommer fram laste tingen (Den runde tingen med fire farger) noen ganger ikke men at at den fortsatt er på programmer er det alltid.

Har prøvd å reinstalere (Avinstalert også instalert og) men akuratt det samme.

Tok en hard reset just men funker fortsatt ikke :ermm:

 

Edit: Nå var jeg litt trøtt så jeg trodde inlegge som va under mitt forrige var hjelp til meg :blush:

Men dette kan kanskje hjelpe en som VIL/kan hjelpe ihvertfall :p

Endret av JoHNxD
Lenke til kommentar

Problemer med opera på NORSK TyTN II :!:

Men det va jo litt teit :(

Men sier du at det er HELT umulig å få Opera til å virke (Må jeg vente til en ny versjon kommer eller til beta tingen er ferdig?)

Hvis jeg må det, kan jeg bruke en annen nettleser som støtter Macromedia Flash Player 7 (Slik at jeg kan bruke YouTube)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...