Messel Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tenkte bare å tipse om et program som har gjort det mye enklere å skrive korte sms'er med en hånd. Det var ikke akkurat enkelt før uten å åpne telefonen, eller å finne frem stylusen. Nå bruker jeg PCM Keyboard, og det er utrolig stilig. Sjekk det ut HER 9659210[/snapback] Støtter det ÆØÅ? 9659446[/snapback] Ikke i utgangspunktet, men en nordmann på forumet har laget en norsk versjon. Ta et søk på "Norwegian layout" eller lignende inne på forumet så finner du et IPhone theme som funker med ÆØÅ. Det ble ikke helt perfekt på TyTN II. Samme karen (lalu) har laget en annen layout som jeg bruker nå. Den heter GrayIphone og funker fint. Holder du nede "o" et øyeblikk får du opp "ø" som et alternativ osv. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk for tipset, Messel! Var på utkikk etter noe slikt. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) jeg har forsøkt tomtom og det fungerer utmerket i Arendal. I går reiste vi til Lunde i Telemark, og her får jeg ingen brukbare gps-signaler. Jeg brukte ikke gps på vei opp, men har det noe å si? Jeg har lastet ned skaninaviakartene. Finnes det egne kart over f.eks Telemark jeg kan kjøpe? Endret 8. oktober 2007 av Fenriz Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Flytter du deg over større avstander med GPSen av kan det fort ta lang tid før GPSen begynner å få en skikkelig fix. Bare smør deg med tålmodighet så går det bra... Lenke til kommentar
superodde Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et lite ikon midt på topplinja som åpner 'GPRS Monitor'. Noen som vet hvordan jeg får bort dette? Det legger seg over de andre ikonene Lenke til kommentar
veron Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et lite ikon midt på topplinja som åpner 'GPRS Monitor'. Noen som vet hvordan jeg får bort dette? Det legger seg over de andre ikonene 9662442[/snapback] Start -> Programmer -> GPRSMonitor -> Tools -> Options -> Icon -> Icon position Lenke til kommentar
frankov1972 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kan man få "smileys" inn i tekst/mms meldinger?? Evt med hvilket tilleggsprog? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det håper jeg inderlig ikke... Lenke til kommentar
JoHNxD Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) MicroSDHC 8GB minnekort på Komplett.no her følger det men en USB ting for å få tilgang til filer o.l. hvis du ikke har minnekort leser! PCutstyr.no samme minnekort men ikke sikker på om det sånn USB i den (Ikke noe bildet) Komplett.no lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 89 stk 2007-10-26 (Ikke på lager. Ubekreftet) PCutstyr.no lagerstatus: Antatt lager 26.10.2007 Får håpe det hjalp noen Noen som vet om MicroSDHC kan brukes i TyTN II ? Tror den støtter det, men er ikke sikker Endret 8. oktober 2007 av JoHNxD Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jepp, den støtter i alle fall opp til 8GB. Har et 6GB kort på vei fra komplett. Får det i morgen ser det ut til. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 MicroSDHC er støttet av Kaiser\TyTN2, ja... Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Flytter du deg over større avstander med GPSen av kan det fort ta lang tid før GPSen begynner å få en skikkelig fix. Bare smør deg med tålmodighet så går det bra... 9661688[/snapback] Jeg får fix etter noen sekunder, men den nekter å navigere. Det står intet brukbart sted nær gps-posisjon funnet. I instillingene viser den bra signal. Jeg skal legge telefonen ute i 30 min og se om det hjelper. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg lurer fremdeles på om det lønner seg å installere absolutt alt av programmer på minnekortet... Når jeg installerer program på minnekortet, går det mye raskere enn hvis jeg installerer på telefonminnet. Jeg leste en plass at det lønner seg å installere programmer som er åpne hele tiden i telefonminnet. Altså programmer som ligger på Today. Jeg har av typen Sandisk Ultra II, som vistnok skal være kjempe raskt. Noen som har forsøkt å bare installert på minnekort? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg leste en plass at det lønner seg å installere programmer som er åpne hele tiden i telefonminnet. Altså programmer som ligger på Today.9664786[/snapback] Hvis du har vært på smartmobil.no, så kan det være mine erfaringer du har lest. Jeg har også kjappe minnekort, men opplever fremdeles at programmer som kjører i bakgrunnen bør installeres på hovedminnet... Lenke til kommentar
superodde Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har et lite ikon midt på topplinja som åpner 'GPRS Monitor'. Noen som vet hvordan jeg får bort dette? Det legger seg over de andre ikonene 9662442[/snapback] Start -> Programmer -> GPRSMonitor -> Tools -> Options -> Icon -> Icon position 9662555[/snapback] ...ahhh deilig! Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg leste en plass at det lønner seg å installere programmer som er åpne hele tiden i telefonminnet. Altså programmer som ligger på Today.9664786[/snapback] Hvis du har vært på smartmobil.no, så kan det være mine erfaringer du har lest. Jeg har også kjappe minnekort, men opplever fremdeles at programmer som kjører i bakgrunnen bør installeres på hovedminnet... 9665082[/snapback] Ok, da gidder jeg ikke prøve nå.. blir ved en senere anledning når en hard reset blir nødvendig. Nå er alt helt perfekt Men.. leter fremdeles etter en bra RSS leser for Today. Som kan brukes under Pocketbreeze.. Syntes ikke pocketRSS var noe særlig.. koster også penger.. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis du har vært på smartmobil.no, så kan det være mine erfaringer du har lest. Jeg har også kjappe minnekort, men opplever fremdeles at programmer som kjører i bakgrunnen bør installeres på hovedminnet... 9665082[/snapback] Gjelder dette TomTom også? (bortsett fra kart da ) Lenke til kommentar
superodde Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Opplever at jeg strengt tatt burde ha forsovet meg i to dager på rad nå... Har stilt inn alarm, men når jeg har satt på enhetslås så kommer ikke alarmen på. Først når jeg skrur av enhetslåsen så kommer alarmen... Skal jeg være nødt til å ha enheten låst opp for at alarmen skal funke? Noen som har erfaring med dette? Endret 9. oktober 2007 av superodde Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gjelder dette TomTom også? (bortsett fra kart da ) Jeg installerer Tomtom direkte på telefonen, ja... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Opplever at jeg strengt tatt burde ha forsovet meg i to dager på rad nå... Har stilt inn alarm, men når jeg har satt på enhetslås så kommer ikke alarmen på. Først når jeg skrur av enhetslåsen så kommer alarmen... Skal jeg være nødt til å ha enheten låst opp for at alarmen skal funke? Noen som har erfaring med dette? Jeg har ingen problemer med dette, syns jeg var litt rart. Jeg har imidlertid et annet problem med alarmen. Jeg setter den på repitisjon, da ønsker jeg selvfølgelig at telefonen skal repitere alrmen kontinuerlig i f.eks 5 min. Ikke stoppe etter 2 sekunder, så vente 15 sekunder for så å kjøre på nytt. Nå skal det sies at jeg bruker de korte alarm lydene og ikke en sang eller noe som varer lenge. Jeg våkner nemlig ikke av slike korte toner. Husk også å svar Superodde om noen vet hvorfor alarmen ikke ringer når telefonen har enhetslås på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå