Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info

R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen legge ut tomtom fila? dvd-brenneren vil ikke lese cdene. den bare leser og leser.

Er det noen andre steder man kan laste den ned?

Edit: fikk det til nå. måtte kopiere cden over på harddisken.

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar
Legg den i mine dokumenter/ringetoner mappa?

Fungerer vist også med tap&hold på en sang, og så velge bruk som ringetone.

9619766[/snapback]

Jepp, men jeg skrev sms, ikke ringetone. ;)

Edit: Google er min venn! ;)

Jeg lagret mp3 filen under "My Documents" og da ble den tilgjengelig som valg. Knall! :)

Endret av Andy156
Lenke til kommentar

Var ikkje mms ferdigt satt opp? Meine på å ha lest det tidligere.

Forøvrig så avbestilte eg bestillinga hjå Komplett idag, og bestilte den heller hjå Mpx.no som fekk den også sendt avgårde idag, så då blir det mobil på meg også til helga (mest sannsynleg) :D

Lenke til kommentar
Fikk min i dag. Uhu! Hvordan setter man opp MMS til Chess? Myyye oppsett som må til på denne lille saken

9621040[/snapback]

Du har en tilkoblingsvizard under start->instillinger->tilkoblinger->tilkoblingsoppsett. Finner du Chess der? ...eller bruker man Netcom/Telenor?

Lenke til kommentar

Jeg har (for første gang) brukt telefonen en hel dag borte fra kontoret i dag, og jeg er skikkelig happy.

Absolutt veldig effektivt med exchange sync osv. Tastaturet, både det uttrekkbare og det på skjermen, fungerer veldig bra. Telefonen er i det hele tatt et veldig bra verktøy.

Fikk så vidt testa ut googlemaps (eller hva det heter) i Stockholm i dag også (har bare kart for Oslo i TomTom), og jeg ble veldig imponert over hvor greit det fungerte.

Fikk også testa ut HSDPA så vidt på Gardemoen også, og det fungerte helt strålende, ingen problemer ved overgang mellom de ulike nettene heller.

Det eneste store minuset til nå er at den sluker batteri, men det må jeg vel nesten bare regne med.

Endret av Sinsen
Lenke til kommentar
Fikk så vidt testa ut googlemaps (eller hva det heter) i Stockholm i dag også (har bare kart for Oslo i TomTom), og jeg ble veldig imponert over hvor greit det fungerte.

9621743[/snapback]

Fikk du testet med GPS i google maps?

Hvordan aktiverte du dette?

9624348[/snapback]

Jeg starta først "Hurtig GPS", og da gikk det av seg selv. Jeg vet ikke om det er nødvendig, men da skal det gå raskere å finne satelittene.

Det virker som om Google maps sier at du ikke har aktivert GPS selv om problemet bare er at GPS-enheten ikke finner satelittene.

Lenke til kommentar
Jeg starta først "Hurtig GPS", og da gikk det av seg selv. Jeg vet ikke om det er nødvendig, men da skal det gå raskere å finne satelittene.

Det virker som om Google maps sier at du ikke har aktivert GPS selv om problemet bare er at GPS-enheten ikke finner satelittene.

9624622[/snapback]

Aha, så GPS er alltid aktiv så sant den finner en satelitt, dette må testes.

Noen som har funnet en browser som virker bra? Opera fungerer som sagt ikke (eller har noen funnet en løsning på problemet?).

Vil anbefale PocketMusic, bra lydavspiller, lett å bruke: http://www.pocketmind.com/pocketmusic.htm

Lenke til kommentar

Noen av dere som har fått den nå, har kansje merket at telefonen faktisk er treg avogtill?

Jeg tok nullstilling nummer 2 i går kveld, og etter det var telefonen dobbelt så treg, og INGEN sms/MMS kom frem til telefonen, selv om leveringsraport sa at meldingene var leverte.

Tok en ny nullstilling - Nå er telefonen MYE raskere enn når jeg først tok den ut av esken. Nå skjer jo ting med en gang nesten, istedet for venting på opptil 5-10 sekunder for og åpne explorer og enkle ting som menyer. (skjedde ikke hele tiden, men ofte)

Gleder meg til ny finpusset ROM kommer. Har en liten tro på at XDA Developers kommer med en hjemmesnekra, trimma og tweaka versjon før HTC..

Lenke til kommentar

Har noen peiling på hvordan man slår på ssl 2.0 i internet explorer? Det er den eneste nettleseren som fungerer ok. Jeg har forsøkt minimo som det ble linket til tidligere, men den var enda verre.

Opera vil ikke starte på min heller. De jobber visst med saken.

Tok en ny nullstilling - Nå er telefonen MYE raskere enn når jeg først tok den ut av esken. Nå skjer jo ting med en gang nesten, istedet for venting på opptil 5-10 sekunder for og åpne explorer og enkle ting som menyer. (skjedde ikke hele tiden, men ofte)

Jeg leste at man burde gjøre det før man tar den i bruk, men det var for spennende å fikle med den, så jeg lot være :)

Skal forsøke det etterhvert selv om jeg synes den er relativt kjapp.

Har du fått til opera?

Ser MPX har den til 5649,- inkludert 12 mnd. djuice friends. Noen som vet om den er låst til Telenor, eller om jeg kan bruke mitt simkort fra OneCall?

Den er låst til telenor i 12mnd. Vet ikke hvor mye det koster å si opp operatørlåsen, men du er vel oppe i prisen av en telefon uten abbonnement.

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...