eUnaas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har 2 middels gamle skjermer. problemet er det at de ikke virker som de skal. Den eneskjermen skifter farger om jeg snur den rundt :-? vipper jeg den til høyre blir den lilla, venstre gul... i vanlig stilling er den hvit :-? Den andre begynner å flimre etter den har vært på noen minutter... Er det noen håp for disse? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det at sjermen skifter farge skyldes nok dålig kontakt på/ved vga pluggen (d-sub). Kontaktproblemer muligens der kontakten er loddet på kretskortet... Har samme problemet selv, bare at min blir grønn Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Det at sjermen skifter farge skyldes nok dålig kontakt på/ved vga pluggen (d-sub). Kontaktproblemer muligens der kontakten er loddet på kretskortet...Har samme problemet selv, bare at min blir grønn hva skal jeg gjøre for å ordne det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå