Prebo Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hei Er på jakt etter t-skjorter som er litt stramme over overarmene/brystet. Ikke slik tettsittende kondomdrakt. Helst i en mørk farge uten alt for mye dill/merker som skriker. Pris og merke betyr egentlig ikke så altfor mye. Muligens noe slikt? www.emoda.no Endret 2. september 2007 av Prebo Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Levis slimfit bør vel gjøre susen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har en liten stack av Redford-tskjorter i sort og hvitt. De sitter herlig på kroppen. Man får kjøpt dem i "esker", på samme måte som man får med enkelte boxere/sokker. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har en liten stack av Redford-tskjorter i sort og hvitt. De sitter herlig på kroppen. Man får kjøpt dem i "esker", på samme måte som man får med enkelte boxere/sokker. 9412256[/snapback] hvor? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Litt usikker på hva sjappa der jeg kjøpte dem heter dessverre.. det kan hende at et googlesøk (evt kelkoo?) hjelper. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 T-skjortene fra Armani Jeans er veldig bra, og ikke så veldig dyre i forhold til kvaliteten. Og såklart slimfit Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Den butikken som har tatt over (?) for jack & jones har slimfit/tightfit skjorter, helt svarte og helte hvite, med/uten motiv. Sjekk også ut Sol!d, de har bra utvalg i Gorilla skjorter, spreke farger, gøye motiv og slim-fit. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 hvor selger de Armani slimfit? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 På Volt tror jeg de har både CK og Armani slimfit tees. Forøvrig er Levis' sine også veldig fine. 299 for 2pack tror jeg. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg skulle gjerne ha hatt det samme. Jobber som elektriker og er lei av XXL t-shirts med firma logo på, vil ha en haug med slim fits som er billige... siden de kommer til å bli skittene å sånn... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg betalte vel 30 euro for 2 Levi's t-shirts som er slimfit, og det syns jeg er billig. Ikke masse logoflash, gode å gå med og de har god passform. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Litt usikker på hva sjappa der jeg kjøpte dem heter dessverre.. det kan hende at et googlesøk (evt kelkoo?) hjelper. Har kjøpt slike på Match. Kostar ein knapp hundrings og sitter bra. H&M har greie slimfit tees i stretch med v-hals om du vil ha slikt. Endret 5. desember 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå