Gå til innhold

Noen som vet om ett bra videoredigeringsprogram?

James Bond

Anbefalte innlegg

Ble litt lei av movie maker, ikke det at den er dårlig ellerno sånnt, men jeg er på jakt etter en movie maker som er lett og bruke og har gode funksjoner. Må helst ikke være for avansert.

Prøvde Sony Vegas, og den skjønnte jeg ikke ett bær av :dontgetit: så nå har jeg kikka litt rundt og søkt på google, og mange anbefaler adobe premiere 2.0 o.s.v, men er det noen som vet om noe skikkelig bra no?

ska egentlig bare lage videoer på youtube i høykvalitet av spill som jeg spiller, har ett proskjekt av far cry, der jeg vill at kvalitet skal komme ut så godt som mulig på bane nummer 3 :roll:

noen anbefalinger?

hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sony vegas er bra. det er heller ikke vanskelig. du må lese manualen for at du ikke skal synes det er vanskelig og du må prøve deg fram. hjelper ikke å bare si at man ikke skjønte bæra av det.

jeg anbefaler deg å sette deg ned å prøve deg fram på ting og lese om sony vegas.

Lenke til kommentar

Jeg bruker VirtualDub. Fordelen er at programmet er gratis, men det er ikke så enkelt å bruke. Mye tekniske uttrykk og slikt, så om man ikke kan litt sånt blir det fort vanskelig å bruke. VirtualDub inkluderer også en x.264-enkoder som er godt egnet for enkoding av video med høy oppløsning, f.eks video av FarCry i HD-kvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Jeg bruker selv pinnacle studio, synes det er greit.

Har sett eldre utgaver ofte i ulike tilbudskasser, stort sett bare HD muligheten du mister hvis det ikke er altfor gammelt.

Det er også gjevnlig pakketilbud med pci redigeringskort....

Her er et greit gratis alternativ:

http://www.protectedsoft.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...