BlastFM Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Da er jeg også bitt av basillen. Jeg dro til Microplex i Sarpsborg for å handle og kom hjem med dette. Vifter: Papst 120x120 vifter CPU blokk: Swiftech CPU-vannblokk Radiator HW Labs radiator, BlackIce Extreme II XFlow Pumpe: Swiftech MCP655 vannsirkulasjonspumpe Tank: Swiftech vanntank Nippler: Slangenippel,f.messing, 1/4"BSPx1/2"ID Slanger: PrimoFlex, slange 1/2"ID - 3/4"OD, UV Grønn (5m) Div: Strips, 10cm, Hvit, 10 stk. Batterivann og kjøleveske(Blå ESSO konsentrert) Dette er hvordan det så ut etter "mange" timer. Plukket alt i atomer og satte det sammen igjenn. Det skal sies at jeg har aldri bygget pc før. Samboeren mente jeg skulle sette det bort sånn at noen andre kunne gjøre det men det går jo ikke ann. Det er jo halve morra og gjøre det selv, eller? Tilbakemeldinger settes pris på. Jon Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ordne så det går ann å trykke på bildene og få større bilder? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=773142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå