Eriqo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 http://atvs.vg.no/player/?id=10042 Army of two trailer. Dette spillet ser helt utrolig morsomt og bra ut! Noen som har noe info om det eller vet hvor jeg finner det? Noen som vet om det er mulig å spille alene i dette spillet? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 http://atvs.vg.no/player/?id=10042 Army of two trailer. Dette spillet ser helt utrolig morsomt og bra ut! Noen som har noe info om det eller vet hvor jeg finner det? Noen som vet om det er mulig å spille alene i dette spillet? 9410620[/snapback] ja, man kan spille alene, split eller coop online Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg skal hvertfall ha det;) Synes VGTV hadde en bra video, mange klipp jeg ikke har sett som var svært bra! Fant noen lenker: uoffisiell(håper jeg) fanside EAs side for spillet IGN: Army of two Wikipedia Fett cover! EDIT: Links.. Endret 2. september 2007 av Steelz Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg skal hvertfall ha det;)Synes VGTV hadde en bra video, mange klipp jeg ikke har sett som var svært bra! Fant noen lenker: uoffisiell(håper jeg) fanside EAs side for spillet IGN: Army of two Wikipedia Fett cover! EDIT: Links.. 9410925[/snapback] Ja, coveret var villt Ser sinnsykt fett ut.. Minner litt om Gears Of War når det gjelder skyting i "cover". At man f.eks bare kan løfte geværet over kanten og skyte vilt.. FÅ spill man kan det.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg skal hvertfall ha det;)Synes VGTV hadde en bra video, mange klipp jeg ikke har sett som var svært bra! Fant noen lenker: uoffisiell(håper jeg) fanside EAs side for spillet IGN: Army of two Wikipedia Fett cover! EDIT: Links.. 9410925[/snapback] Ja, coveret var villt Ser sinnsykt fett ut.. Minner litt om Gears Of War når det gjelder skyting i "cover". At man f.eks bare kan løfte geværet over kanten og skyte vilt.. FÅ spill man kan det.. 9412453[/snapback] Det kommer til å bli det nye gears ja, men med "barnsligere" humor og ikke så fet grafikk Glær mæ t d kjæm! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Synes det ser lineært, kjedelig og uoppfinnsomt ut jeg da... men det er bare hva jeg synes ^^ Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eneste som virker fett med dette er teamwork Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hadde håpet at de hadde klart å finne på noe lurt sånn at man kunne spille coop på samme skjerm uten å bruke split screen, men men, ser ikke sånn ut. Blir nok fett uansett! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvordan i all verden skulle du greid det da axel? Uten en ekkel fikset kamera vinkel som ødelegger alt, eller skjermen følger kun en og den andre må prøve å holde seg nærme nok? Begge ser en vei etc? Syns det ser morsomt ut, ett av de få spillene som er bygd opp rundt co-op. Og co-op er digg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Humoren var på plass, men jeg er mer spent på levetiden til spillet Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Tror spillet kommer til å floppe. Ser utrolig kjedelig ut. Endret 4. september 2007 av Lygre Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå