TSP Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Takket være en tråd på twcenter.com fant jeg nylig ut at en kan gjøre slagene i slow-motion. Det skal visstnok fungere med patch 1.2 i tillegg, men det har jeg personlig ikke prøvd. Jeg prøvde nettopp i et custom battle. En kavalerienhet mot en infanterienhet. Spilte av dette i farten 0.3. Fantastisk å se kavaleriet mose infanteriet i slow-motion Hvor lavt kan du ha det? Det laveste du kan ha farten på er 0.1. Den minsker/øker farten med 0.1 hver gang du trykker på knappene som skaper effekten. Hvordan gjør jeg det? Hold inne knappen "Shift" på ditt tastatur, samtidig som du trykker med venstre musetast på knappen som senker farten. Kan jeg gjøre det samme for å få det raskere? Ja Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Seriøst? Dette må jeg bare prøve, takk for opplysningen! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Tusen takk for tipset. Dette må jo være fantastisk. Skal teste nå! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Utrulig kult med Slow Motions! Prøvde nettopp, elskbart! Lenke til kommentar
koronag Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Helt konge! Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Forstår ikke hvorfor de ikke har implementert dette tidligere. Genialt!! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette vil vell ta veeeldiiig laaang tiiid! Men skal prøve det i morgen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Dettte er ein god måte viss spelet lagger Bare skru ned hastigheita så går det betre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå