ventle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 More or less. Og hvis du skal overklokke er det også C2D som gjelder. 9449866[/snapback] lite aktuelt på en bærbar pc Lenke til kommentar
ssf Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Med andre ord vil jeg ikke merke noe forskjell uansett hva jeg velger, siden jeg har bestemt meg for en prisklasse mellom 8-10k ? I såfall blir det vel pakketilbudet fra elkjøp antageligvis.. edit: har ikke lest den ukentlige elkjøp avisa enda..som kom i dag Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Med andre ord vil jeg ikke merke noe forskjell uansett hva jeg velger, siden jeg har bestemt meg for en prisklasse mellom 8-10k ? 9450519[/snapback] Nei, til en gitt pris så er AMD/Intel gjevnbyrdige på ytelse. Intel har de raskeste prosessorene, men AMD selger alle sine prosessorer billigere enn disse. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Mulig jeg uttrykte meg litt feil Mente det samme som du sa, med at til en bestemt pris er de like på ytelse (eller såpass like at sikkert ikke jeg merker forskjell ) Så turion 64 x2 tl-60 er egentlig ikke et dårlig valg, det er bare at du får mye bedre prosessor i en c2d hvis du spytter i tilsvarende mer penger? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ja, det er vel en grei oppsummering Lenke til kommentar
ssf Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Bra, for jeg har fått inntrykk av at det er helt bak mål å kjøpe amd. Men da tror jeg at jeg går for en med tl-60 Men skjermkortet er go 7200, 256 mb delt minne. Jeg skal ikke spille noe "grøvre" enn tm nations, evt noe gratis jeg finner på nettet som f.eks. warrock eller lignende. Evt litt cs (ikke source) Duger det for min del? Tror ikke det får noe innvirkning for valget av pc, men kjekt og vite Lenke til kommentar
ssf Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Nå er den hvertfall bestilt! Så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå