EX-adrin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg kjøpe meg en brukt Ipod for ikke så alt for lenge se. Men etter at jeg ladet den og glemte og trekke ut kontakten så vil den ikke lade seg skikligt. den bare lader seg sånt at den går på åsså stopper den og lade. For og lade seg helt ut. Er det problemer med batteriet eller må jeg kansje bytte ut hovedkrets korte i den? ~EX-adrin~ Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er du heldig går det på garanti e.l. Prøv http://www.ifixit.com/Guide/iPod/ ihvertfall:P Hvilken iPod er det? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) er 20gb i den. fargesjerm og sånt. tror det er 4 generasjon Endret 2. september 2007 av EX-adrin Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 lever den inn du. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg klarte og få fixet det selv. tokk ut batteriet og noen kabler og satt alt på plass igjen så funket det fint det;) går som en klokke igjen nå Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Imponerende! *klapp,klapp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå