Heimdall Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er det noen som vet om det er Push mail på denne?Kan den synke mot exchange server? 9511488[/snapback] Jeg leste ett sted. hmm tror det var på tysk amazon... -at det ikke kan synke mot exchange server 2003. Og derfor ikke mot Outlook! Men jeg har desv.ikke så mye peiling på dette.Hvis det stemmer er det jo synd, fordi jeg ville gjerne ha hatt denne muligheten. Lenke til kommentar
Kapers Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja, det er veldig dumt. For det er jeg helt avhengig av. Da blir det ikke denne. Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 kjøpte mobilen i dag. Ser fantastisk ut. Menyene er litt kronglete i starten men det lærer man seg. Ordboken suger!! Finner bare annenhvert år på norsk, og mye svenske ord innimellom! Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 "år" er det en fancy skrivemåte for "ord"? Synd at tilsynelatende fantastiske telefoner sendes ut på markedet med slike alvorlige mangler. Igjen ett spørsmål som nesten aldri taes opp ved mobiltelefontester: Hvordan er dekningen? (burde være noe av det viktigste ved en tlf.!) Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 "år" er det en fancy skrivemåte for "ord"? Synd at tilsynelatende fantastiske telefoner sendes ut på markedet med slike alvorlige mangler. Gikk visst litt fort i svingene der!! Igjen ett spørsmål som nesten aldri taes opp ved mobiltelefontester: Hvordan er dekningen? (burde være noe av det viktigste ved en tlf.!) 9521670[/snapback] Dekningen er bra (ihvertfall langt bedre enn mine tidligere W800i W810i, BenQ-Siemens EF86 ) bor på kanten av et lite "fjell" (litt nedover i skråningen) og dekningen pleier å være ganske dårlig, full pott hele tiden nå Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det mulig å legge inn nye meldingstoner i denne telefonen? Lenke til kommentar
krazy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ja, men kun polyfoniske, ikke .mp3 Lenke til kommentar
farmstein Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kan man se vedlegg (word, pdf etc..) på U700? Ser at man ikke kan synkronisere den med outlook, men så lenge man kan ta imot mail, og se vedlegg hadde jeg vært fornøyd.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Stille denne tråden, er dere fornlyde med mobilen el hvordan er det?? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er fornøyd med min, det er bare 1 liten meget irriterende ting. Jeg fatter ikke åssen man slår av tastelyden på tastene uten å måtte ha hele telefonen på "Stille" profilen! :S Så om noen vet dette hadde det vært kjekkt å vite! Ellers sa noen at tastene var knotete men de fungerer utmerket for meg, men nå har jeg ikke de største og tykkeste fingrene heller. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er fornøyd med min, det er bare 1 liten meget irriterende ting.Jeg fatter ikke åssen man slår av tastelyden på tastene uten å måtte ha hele telefonen på "Stille" profilen! :S Så om noen vet dette hadde det vært kjekkt å vite! Dette stiller du i Telefonprofiler. Valget heter "Volum for telefonlyd" og setter du denne til 0 så hører du ikke tastelydene! Lenke til kommentar
Fagernes Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har 4GB kort i den, og det funker. Men det tar sinnsykt lang tid å overføre via det programmet som følger, med, har ikke prøvd å plugge kortet rett i USB-porten enda. Tok ca 2min per sang jeg la inn. Lenke til kommentar
Fagernes Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Og forresten, Amobil tok seg ikke nok tid til å teste mobilen. Hvis du går under Spillerinnstillinger kan du skru bakgrunnsspilling på for å kunne lukke igjen talatuten mens du spiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+451234 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Et passe overfladisk spørsmål: Vises smilefjes som emotikoner, eller kun som ren tekst? Takk for svar. Lenke til kommentar
Anatole Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som vet hva ikonet R står for? finner det ikke i manualen. Går det ikke ann å ha mp3 filer som ringetoner? Noen mulighet for å forandre farger og/eller utseende på menyene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå