Gå til innhold

noe merkelig som dere må se

pipsqueak

Anbefalte innlegg

Hey folkens, jeg har faktisk forunderlig spørsmål til dere, men jeg kommer til poenget nå. Det er at, forumer de utestenger folk fra forumene deres. Det er jo måter ved å komme seg inn i forumer som F.eks, slette cookies, og da kommer du innpå siden og kan registrere deg på ny, men de forumer, de finner ut at du har komt inn igjen(jeg vet ikke hvordan) så de utestenger ip deres til forumet. Andre sjansen er at du kan skifte proxy server og registrere deg på nytt, men uheldigvis så klarer de å finne ut at du har lagd en ny bruker, så spørsmålet mitt er:

Er det andre muligheter for å gjør sån at man kan komme inn i forumet selv om de har utestengt oss, for at de ikke merker oss i det hele tatt?

Er det et program eller en liten ting som gjør sån at forumet ikke kan finne ut at du har registrert deg?..

Plz trenger svar til det, har prøvd cookies og proxy server, fynket bare 1 uke så utestengte de meg, så kom med noen andre forslag sån at de ikke kan merke det?

Mvh.

Pipsqueak :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*** Diskusjon.no, som selv har den policyen at er du utestengt, så ER du utestengt - ønsker ikke spekulasjoner rundt hvordan man omgår disse vedtak. Anbefaler deg å kontakte de som er ansvarlige for boardet du ønsker å entre, og ordner opp på ordentlig vis via dem. Stenges! ***

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...