Gå til innhold

Både xbox 360 og ps3, er det noen vits?

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har litt lyst på en xbox 360 elite men jeg har en playstation 3 fra før.

Så er det noen vits i å eie begge maskinene, jeg liker kontrollen til xbox bedre enn ps3 sin da, men er det noen bedre grunner til å eie begge.

Er det non kule spill som bare kommer til en av konsollene?

På forhånd takk.

NB! ikke gjør dette til en xbox vs ps3 tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X360 har nå sine grunner ha, liksåvel som PS3 har sine grunner. Ekslusive spill til X360 som f.eks Alan Wake og eksklusivt innhold til GTA 4 er goe grunner for å eie en X360, og også gode spill som Bioshock og gode online muligheter på X360.

Har selv per i dag X360 og Wii og skal ha meg en PS3 om ikke så alt for lenge for å få spill som GT5 og LittlebigPlanet. For min del ser jeg ingen grunn til å krige om hvem som er best da det er helt klart at begge har sine negative sider og positive sider.

Lenke til kommentar

360: Halo 3, Bioshock, Mass Effect, Alan Wake, Forza 2, Gears of War, Lost Odyssey, PGR4, Ace Combat 6, Naruto, Eternal Sonata, Splinter Cell: Conviction, Fable 2, Viva Pinata, Dead Rising

PS3: Uncharted, Heavenly Sword, GT5, FF13, MGS4, Killzone 2, Motorstorm, LittleBigPlanet, Warhawk, Socom,

Kort sagt: nok grunner til å eie begge.

Lenke til kommentar
Bioshock, Gears of War, Dead Rising, Forza Motorsport 2, Crackdown, Saints Row samt kommende Halo 3 og Mass Effect er VELDIG gode grunner for å skaffe seg en 360.

9410827[/snapback]

Yep! Alle der er veldig gode grunner!

Om du har en god spillpc så er det ikke så mye vist.

9410888[/snapback]

Om du ser over, er ett av de spillene ute på PC, og ett kommer.. så joda, fins nok av grunner til å skaffe seg 360!

Men skjønner også poenget ditt Urge, MS skyter seg selv litt i foten med å drive med 2stk plattformer.

Men såklart, skal du spille EA spill kan du likesågodt droppe PS3 også da de slipper det meste til PC

Lenke til kommentar
pass på så dei ikkje står for nærme kvarandre..så det ikkje blir krangel..:p

9410285[/snapback]

Faren er vel større for at PS3 sin varme dreper 360`en momentant :p

Men eg angrer ihvertfall ikkje eit sekund på at eg har invistert i begge konsollene. Det beste fra to verdener :):cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...