Vallhall Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei Har sjekket hjemmesidene til dell, men der står ingenting om nye modeller, så jeg lurer på om noen her inne har "inside" imformasjon om dette? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei Har sjekket hjemmesidene til dell, men der står ingenting om nye modeller, så jeg lurer på om noen her inne har "inside" imformasjon om dette? 9409980[/snapback] går ann å se her, hvor det står, 21 september.. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=818688 denne posten er en av de 2 hovedpostene om XPS 1730, nå er jeg snill mot Imono som poster hans Endret 2. september 2007 av Imsdalo Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg liker specsene på XPSn, men discolysene kunne jeg vært spart for Endret 2. september 2007 av Vallhall Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 discolysene er helt ok, men hvis man ikke liker det så er det bare å slå dem av? problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå