Gå til innhold

Når skal PS3 få gode spill?

Vallhall

Anbefalte innlegg

PS3 har nå en del som er verd å vente på om man allerede har PS3. Haze, LittleBigPlanet, MGS 4, God of War 3, Black 2, TBA tittel fra Team Ico, GT 5 i tillegg til multiplatformene.

Vil nå si at det er vel verd å ha en liten smule tålamod og slutte å forhåndsdømme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS3 har nå en del som er verd å vente på om man allerede har PS3. Haze, LittleBigPlanet, MGS 4, God of  War 3, Black 2, TBA tittel fra Team Ico, GT 5 i tillegg til multiplatformene.

Vil nå si at det er vel verd å ha en liten smule tålamod og slutte å forhåndsdømme.

9411714[/snapback]

Et hovedpoeng her er 'vente'. Jeg er ihvertrall dritt lei av å vente nå.

Ingen garanti for at noen av disse spillene blir noe spesielt.

Når kommer disse forøvrig ? GOW3, 2008/2009? GT5, 2009? MGS4 neste år?

Lenke til kommentar

9411964[/snapback]

Ja tro det eller ei men du måtte faktisk vente på gromspillene til X360 og, Gears of War f.eks ble ikke levert på releasen.

PS3 er en relativt ny konsoll, om du liker det eller ikke så må du vente på de gode spilltitlene, slik er det med alle 3 konsollene og noe du ikke kommer over.

Jeg gidder i alle fall å vente på gromtitler. Black var en av de beste FPS spillene på PS2 og God of War 1/2 var en av de beste action adventure spillene til PS2, og de var vel verd å vente på.

Lenke til kommentar
Godt spørsmål.

Lair ble jo en gedigen flopp, Heavenly Sword heller ikke noe å hoppe i taket for så nå blir det venting på....Uncharted ? Nei takk.

Kommer til å kvitte meg med min PS3, har fått nok. Også lei av at nesten alle PS3 versjoner av multiplattform spill er bedre på 360.

9411673[/snapback]

2 gode spill til Ps3. 1 du kan laste ned nå, til kr 240 eller noe slikt, og ett som kommer snart.

Scanned pages from the October 2007 issue of Electronic Gaming Monthly (EGM) verify the final scores of Heavenly Sword and Warhawk as:

Heavenly Sword: 8.0, 8.0, 9.0 (out of 10)

Warhawk: 8.5, 7.0, and 8.5 (out of 10)

This update is to confirm the earlier rumors of "October EGM Scores: Heavenly Sword & Warhawk Impress."

(Courtesy of onAxis at Blogger)

Updates:

The Review Panels:

Heavenly Sword

The Verdicts (Out of 10):

8.0 Good - Matt

8.0 Good - G. Ford

9.0 Excellent - Shane

The Good: Gorgeous graphics, well-used tilt controls

The Bad: It's over pretty quickly

Jumping: Some developers think it's a good idea

Warhawk

The Verdicts (Out of 10):

8.5 Good - Joe

7.0 Good - Crispin

8.5 Good - Sam

The Good: Fluid, varied online play

The Bad: Fairly shallow, too expensive for what you get

Don't Forget: Eucadians are blue; Chernovans are red

Tror ikke du skal avskrive Heavenly Sword ennå. Kan jo hende at du liker det, selv om det virker som om at du har bestemt deg for å ikke like ps3 eller spillene.

Kilde

Lenke til kommentar
Godt spørsmål.

Lair ble jo en gedigen flopp, Heavenly Sword heller ikke noe å hoppe i taket for så nå blir det venting på....Uncharted ? Nei takk.

Kommer til å kvitte meg med min PS3, har fått nok. Også lei av at nesten alle PS3 versjoner av multiplattform spill er bedre på 360.

9411673[/snapback]

Han sier jo bare at med PS3 har man ikke noe valg. Man må betale tusenvis av kroner for bluray, harddisk, wifi osv, som de aller fleste ikke trenger/bryr seg om.

Med 360 har du valg. Og takk og lov for det. Derfor kjøpte jeg core 360 og sparte 4000+kr i forhold til hva PS3 ville kostet meg.

Oh no når fikk du PS3 :love:

Lenke til kommentar
Godt spørsmål.

Lair ble jo en gedigen flopp

9411673[/snapback]

Er vell litt tidlig å si om Lair blir en flopp, selv om Pressen hater spillet.

Tror dette har mye med innstilling, hvis du liker den type spill, og kan overleve motion-control, så kan det godt være ett moro spill. :-)

http://rr.ps3.ign.com/rr_obj/761/761161.html

Hvis vi ser på de 35 første reader reviewene på IGN, så ligger spillet på rundt 9.5 <=> 7.0, på nesten samtlige, så spillet kan kanskje gjøre det veldig bra, uten pressens velsignelse.

En person har gitt det 1.0, men han snakket mest om prisen på PS3, og Sony som brøt løfter, og glemte å nevne spillet han reviewet.

En annen som trekker ned overall-karakteren har gitt spillet Total 3.0, fordi han ikke fikk til å styre det, og ikke kjente rumble på kontrolleren, han ga forøvrig Presentation, GFX, Sound, alle 8.0, Gameplay 1.0, og lasting appeal 0.0. :-/

Så om du er sikker på at Motion-control ikke er noe for deg, la vær å kjøp Lair.

Om du er usikker på om du klarer å lære deg motion-control, kan du jo alltids vente på den annonserte demoen. :)

Lenke til kommentar
PS3 har nå en del som er verd å vente på om man allerede har PS3. Haze, LittleBigPlanet, MGS 4, God of  War 3, Black 2, TBA tittel fra Team Ico, GT 5 i tillegg til multiplatformene.

9411714[/snapback]

9411964[/snapback]

Joda, jeg garanterer deg jeg. :) Kan du ikke spille Warhawk mens du venter? Det kom jo nettopp, er svinbillig og veldig morsomt. Ferdig blir du heller ikke med det første..

Til KongRudi: Er det ikke litt tåpelig å dra frem reader reviews av et spill som ikke har kommet ut enda?

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

9411714[/snapback]

9411964[/snapback]

Klarer ikke ungå å kommentere... Det e bare litt for lættis da du går over alle tråde du kan til folk og roper du skal selge den nedstøva ps3 din dette sekund... Jeg forstår egentlig ikke hva du prøver og oppnå. Klarer du ikke like det som er og det som kommer til maskinen. Your loss.

Sutring som det du bedriver her er egentlig bare unødvendig og skaper bare dårlig stemning. Hvorfor ikke bare legge inn den anonsen på finn og holde fred? Personlig angrer jeg ikke et sekund på kjøpet mitt.. Har endel spill jeg koser meg godt med og har en haug med spill jeg virkelig ser fram til.. Men siden du er en tydelig FPS person spiller er jo 360 og PC et helt klart bedre valg en det PS3 er...

Bottom line... Stop naging!

Lenke til kommentar

eg var bekymra ei stund for att mitt ps3 kjøp skulle vise seg og

koste meir enn det smakte..

etter release var det begrensa så moro motorstorm var i lengden..;)

men som eit lyn frå klar himmel fikk me warhawk som var sårt trengt..!

Eg tenkte dette spillet ville eige siden det kun har ein online del og då er optimalisert for det...

mangla kun headsett så er opplevelsen komplett..men onsdag blir det retta opp..:)

Lenke til kommentar

Warhawk er ihvertfall det beste PS3 kan skilte med til dags dato meiner eg. Fullstendig texas gameplay og med lyder som gjør meg våt i buksa.

Spill med oss her inne og du vil få ein hellvette uforglemmelig opplevelse. Heilt konge dette spillet her.

Lenke til kommentar
Til KongRudi: Er det ikke litt tåpelig å dra frem reader reviews av et spill som ikke har kommet ut enda?

9412963[/snapback]

Er kommet ut i USA. :)

9413396[/snapback]

Nei, det kommer ut 4. september i USA. :)

Edit: Men det kan se ut til at det har blitt sluppet allikevel, altså feil releasedato.

Pleier forøvrig å være MANGE reader reviews før spill blir sluppet, og du trenger

jo ikke lese langt for å se at enkelte av dem ikke har spillt spillet.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Edit: Men det kan se ut til at det har blitt sluppet allikevel, altså feil releasedato.

Pleier forøvrig å være MANGE reader reviews før spill blir sluppet, og du trenger

jo ikke lese langt for å se at enkelte av dem ikke har spillt spillet.

9415818[/snapback]

Var ikke feil releasedate, butikkene fikk lov å bryte dato'en.

Dvs. Bestbuy spurte om de fikk lov å levere til å levere preorderene så snart det kom til butikken, og det var greit for Sony.

Og da tror jeg de fleste andre butikkene i USA gjorde det samme. :)

Lenke til kommentar

Er det noen bra eventyr spill der ute?

sitter nå og forsøker meg på resistance men kom for på en av grunne til at jeg

slutta med ps2....

FPS på konsoll suger!!

så jeg får vell bare vente til det blir god støtte for mus/ tastatur med det.. ;)

(som om det skjer med det første)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...