Gå til innhold

Når skal PS3 få gode spill?

Vallhall

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte meg PS3 for noen måneder siden sammen med motorstorm, og siden er det vel ikke kommet et spill som er bra til PS3. Har også 360 og de beste titlene til den, titler som jo også er/kommer til PS3, men er det ingen som blir sluppet snart til PS3 som er av god kvalitet, jeg ser ihvertfall ingen i horisonten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk litt rundt. Heavenly Sword, Ratchet and clank Tools of destruction, Uncharted, Lair, Tekken 6, DiRt osv..

Heavenly Sword kommer 19.september ihvertfall. DiRt kommer 12.sept(om ikkje 14.sept), Tekken 6 kommer i 2007 hvertfall..

Endret av Janerikn
Lenke til kommentar
Hei

Kjøpte meg PS3 for noen måneder siden sammen med motorstorm, og siden er det vel ikke kommet et spill som er bra til PS3. Har også 360 og de beste titlene til den, titler som jo også er/kommer til PS3, men er det ingen som blir sluppet snart til PS3 som er av god kvalitet, jeg ser ihvertfall ingen i horisonten

9409952[/snapback]

Vel de som jeg har nå og koser meg med; madden 08, Warhawk, Resistance, Vrtiual Tennis, vritual Fighter og motorstorm.

De som kommer som jeg gleder meg til; Ratchet og clank, Lair (ja gleder meg til tross for reviews) Heavenly sword, Assassins Creed, Haze , stuntman, GT5 prolouge og andre :)

Men det kommer jo helt ann på hva du liker å spille... Det er en haug andre spill som også kommer som ikke jeg har sett noe på, men det kan jo kanskje du gjøre selv?

Lenke til kommentar

Lair kan du vel strengt tatt styre unna med god margin, i alle fall i følge omtalene til spillet.

PS3 er bare inne i en død periode som følger nye konsoller. Porter og dårlige rusha spill kjennetegner dette.

Der kommer gode spill til PS3 over tid, som GT 5, MGS 4 og LittleBigPlanet. Bare å ha litt tålmodighet :)

Lenke til kommentar

Warhawk anyone?? Denne galskapen som jeg liker å kalle moro har jeg savnet lenge. Var på tide at det kom et spill hvor jeg kan sette meg ned, og virkelig spille i flere timer i strekk uten å bli lei...... Blir drittlei spill ganske fort og da begynte jegå lure på om ikke det var meg det var noe galt med. Men alt jeg savnet var et spill med online hvor mulighetene er mange. Kan nesten ikke vente til det kommer downloadable content til dette spillet (Selv om det vi har nå er knallmoro)

Kan også nevne: Drake's Uncharted, Heavenly Sword, Tekken 6, Haze, Metal Gear Solid 4, Killzone 2, Little Big Planet osv osv....

Lenke til kommentar
Warhawk anyone??  Denne galskapen som jeg liker å kalle moro har jeg savnet lenge. Var på tide at det kom et spill hvor jeg kan sette meg ned, og virkelig spille i flere timer i strekk uten å bli lei...... Blir drittlei spill ganske fort og da begynte jegå lure på om ikke det var meg det var noe galt med. Men alt jeg savnet var et spill med online hvor mulighetene er mange. Kan nesten ikke vente til det kommer downloadable content til dette spillet (Selv om det vi har nå er knallmoro)

Kan også nevne: Drake's Uncharted, Heavenly Sword, Tekken 6, Haze, Metal Gear Solid 4, Killzone 2, Little Big Planet osv osv....

9410357[/snapback]

Og Unreal Tournament 3 som kommer håper jeg til PS3 iår og ikke minst Ratchet And Clank :love:

Gleder meg og til dem titlene du har skrivet opp utenom LBP, Tekken 6 og Heavenly Sword, men resten er jo knalltitler vi får iløpet av dette året og neste :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg sitter og banner og steiker meg gjennom ninja gaiden sigma og det er et knusebra spill om du ikke har rundet det på xbox. Skulle ikke forundre meg om det er bedre enn Heavenly sword. Et annet godt spill er the darkness. Engasjerende story og bra stemning i dette noe uvanlige fps spillet. Ellers kan jeg anbefale GRAW2 og R6 i tillegg til oblivion. Mange gode spill å velge mellom spør du meg.

OT:

Er det bare meg eller er ninja gaiden grisevanskelig?

Lenke til kommentar
Uncharted ser lovende ut. Håper det kommer til 360.

9411205[/snapback]

Det utvikles av Nougthy dog som per dags dato vel ikke har gitt ut et spill til andre konsoller en Sony plattform. Så kan ikke si det ser lyst ut iforhold til det.

Nå sies det og at deres animasjonsregister og verdner overstrider 9gb.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål.

Lair ble jo en gedigen flopp, Heavenly Sword heller ikke noe å hoppe i taket for så nå blir det venting på....Uncharted ? Nei takk.

Kommer til å kvitte meg med min PS3, har fått nok. Også lei av at nesten alle PS3 versjoner av multiplattform spill er bedre på 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...