Yamato47 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg leter etter en god og kraftig ftp-klient. Er det wget med eventuelle frontends som er tingen? Finnes det grafiske klienter som kan måle seg med de beste på windows-plattformen? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 CuteFTP Pro 3.0 gratis demo-versjon finner du HER! Jeg er veldig fornøyd med denne ftp klienten... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Er ikke cuteftp til windows ? Uansett .. Jeg bruker ncftp og er rimelig fornøyd .. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 åhh. faan.. sorry! :oops: Leste litt kjapt... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Mange i dag som har bommet litt i Linux-kategorien ja... men men... Jeg også bruker bare ncftp. Har også prøvd ut bl.a. lftp (CLI) og gftp (GUI), men CLI-klient går bare rett og slett raskere. Eneste ulempen med ncftp er at man ikke kan sette opp alias, slik at man f.eks. bestandig får 'ls -ltr' på en ls-kommando. Lenke til kommentar
pbn Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 NCFTP, den er rett og slett genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå