Raptus_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Er det bare jeg som blir helt forstyrret av å måtte trykke på hver eneste nye post for å få lest en tråd? Eller er det bare jeg som faktisk må trykke på hver post? I så fall plis fortell meg hva jeg kan gjøre for å fikse det.. Endret 2. september 2007 av Raptus_ Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) EDIT: Jeg tok visst feil. Endret 2. september 2007 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Løsningen står i forumets FAQ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756281 Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 "Forumet er blitt helt kaotisk, jeg må trykke meg inn på hvert enkelt innlegg! Du må trykke på "standard" oppe i høyre hjørne, da du trolig har skiftet til "trådet" visning." Ser blindt nok ikke noe standardknapp Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bytt skin først. Dette gjør u nederst på forumet. Bytter du til Diskusjon.no themet så finner du knappen. Deretter kan du bytte tilbake til favoritt skinnet Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Bytt skin først. Dette gjør u nederst på forumet. Bytter du til Diskusjon.no themet så finner du knappen. Deretter kan du bytte tilbake til favoritt skinnet 9410334[/snapback] Ahhhh herligheten er normal igjen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå