Gå til innhold

Tips til høytalere + forsterker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har hatt et LG lfu850, men begynner å bli rimelig lei av det, så jeg tenkte å gå til innkjøp på noe større og kraftigere. Prisen må ikke overskride 10 000kr (helst mindre). Jeg har tenkt litt på Qln Artech 8 og H/K 970. Ville dette vært en god kombinasjon? Andre anbefalinger? Har også tenkt litt på Proson Libra 1004, er disse bra?

Jeg lurer også på hvordan Dali Concept 8 er i forhold til Qln Artech 8, jeg ser at Dali høytalerne er en del dyrere, 2400kr mer!

Takker for alle svar!

Endret av laffern89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med denne pakken til 10 000?

Den skal spille ekstremt høyt, og bra.

Dali vs. QLN; vel, skal ikke si jeg har hørt QLN eller Concept 8, men Concept 2 spiller veldig bra i forhold til størrelsen, så Concpet 8 spiller vel bra den også.

De fleste høyttalerprodusenter lager gode høyttalere, så JBL, B&W eller System Audio kan du også kikke på.

Tror likvel at du ikke får noe serlig bedre anlegg enn det med H\K 3480 og QLN Artech 12.

EDIT: merk deg at høyttalerene i pakken er veldig store og tunge, så sending kan koste litt mer enn med posten.

De veier tross alt nesten 40kg hver ...

Endret av Bluum
Lenke til kommentar
Hva skal du bruke høytalerne til?

9420494[/snapback]

Skal bare brukes til å høre musikk, en del når jeg er på pc'en og på fester. Rommet mitt er 22m^2, ikke så stort, men jeg tenkte å ta med høytalerne når jeg flytter ut i leilighet. Vil kanskje Artech 6 være stort nok eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...