laffern89 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hei! Jeg har hatt et LG lfu850, men begynner å bli rimelig lei av det, så jeg tenkte å gå til innkjøp på noe større og kraftigere. Prisen må ikke overskride 10 000kr (helst mindre). Jeg har tenkt litt på Qln Artech 8 og H/K 970. Ville dette vært en god kombinasjon? Andre anbefalinger? Har også tenkt litt på Proson Libra 1004, er disse bra? Jeg lurer også på hvordan Dali Concept 8 er i forhold til Qln Artech 8, jeg ser at Dali høytalerne er en del dyrere, 2400kr mer! Takker for alle svar! Endret 2. september 2007 av laffern89 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hva med denne pakken til 10 000? Den skal spille ekstremt høyt, og bra. Dali vs. QLN; vel, skal ikke si jeg har hørt QLN eller Concept 8, men Concept 2 spiller veldig bra i forhold til størrelsen, så Concpet 8 spiller vel bra den også. De fleste høyttalerprodusenter lager gode høyttalere, så JBL, B&W eller System Audio kan du også kikke på. Tror likvel at du ikke får noe serlig bedre anlegg enn det med H\K 3480 og QLN Artech 12. EDIT: merk deg at høyttalerene i pakken er veldig store og tunge, så sending kan koste litt mer enn med posten. De veier tross alt nesten 40kg hver ... Endret 2. september 2007 av Bluum Lenke til kommentar
laffern89 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg ser at du anbefaler HK 3480 istedenfor HK 970, hva er forskjellen mellom de to modellene? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vel, for det første er det en reciever, med de fordeler det gir; og for det andre, den yter 2x120W, mot HK 970's 2x 80W Siden de koster det samme ... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hva skal du bruke høytalerne til? Lenke til kommentar
laffern89 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Hva skal du bruke høytalerne til? 9420494[/snapback] Skal bare brukes til å høre musikk, en del når jeg er på pc'en og på fester. Rommet mitt er 22m^2, ikke så stort, men jeg tenkte å ta med høytalerne når jeg flytter ut i leilighet. Vil kanskje Artech 6 være stort nok eller? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Skal det kun brukes til musikk bør du holde deg til en stereoforsterker,enkelt og greit Ja,Artech og HK vil nok gi deg moroa du ønsker på den plassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå