konduktans Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hei, jeg har planer om å gå til innkjøp av en såkalt RAP markør. Jeg har sett litt rundt, og har funnet tre oppsett som jeg personlig syns ser kule ut. Hvilket synes dere ser best ut, og ville dere endret på noe? -Emil Endret 2. september 2007 av conflict Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Likte den øverste modellen best. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den nederste ligner mer på en orginal M16. Men jeg likte faktisk den øverste til venstre best... Vis ikke den granatlunchern virker på den andre da... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Liker egentlig Vietnam modellen best, men skal se det ann. Hvorfor likte du den øverste? Granatkasteren funker;) Jeg er egentlig ikke så glad i M4 utseende, og liker best enten gammel M16 utseende, eller den med spesiell granatkaster. Den øverste er med fordi den er rimelig og fordi den er komplett. På de andre, må jeg kjøpe scope etc i tillegg. Endret 2. september 2007 av conflict Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Selv synes jeg ikke det holder at de er kule. De må være håndterlige også. Jeg er selv rec fan men foretrekker mindre markører. Favoritten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå