Vannfrisk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nå er det to dager igjen til jeg er myndig. Jeg tenker på å feire på fredag, og har satt opp en liste med 40-50 stk som jeg tenker på å invitere. Jeg har et lokale til rådighet og musikkanlegg. Sånnsett så ligger alt til rette for et fyllakalas. Men jeg har ikke lyst til at det skal være en hvilken som helst fest som folk stikker hodet innom. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få det til å bli litt mer spesielt? Forslag til musikk, evt mat/snacks og lignende ønsker jeg også Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Konsept! Barnehage! mimre tilbake Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Kanskje ikke heeelt det jeg hadde i tankene? ;) Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kjør på med house musikk, det er dansbart, men du må jo gjerne være musikk som du og vennene dine kan koble til tidliger fester ol. Keggs! Skaff noen tønner og ha tappe stasjon. Gjør noe som er spseielt, kjøp noen svære ballonger med deisgn print på, vet at det er en sånn shop i akershus området (husker ikke) som du kan bestille fra. Blir ikke mer morro en det du lager sjøl Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dere kunne jo tatt en tur på et utested etterpå da? Siden du er myndig å greier:p Så heller ta middag / vors på lokalet. Da blir det garantert mindre hoder som stikker innom + Mindre å rydde opp. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg utelukker ikke at vi stikker innom et utested etterpå. Problemet er bare at det at ikke alle slipper inn på utestedene Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ville tro om dere gikk 30-40 stykker sammla på et sted så sjekker de ikke legg på alle? Nå har ikke akkurat jeg mye erfaring i en alder av 15 Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Kanskje ikke. Vi får se hva det blir til da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 TOGA! TOGA! TOGA! TOGA PARTY! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 GLEM IKKE ØL. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 TOGA! TOGA! TOGA! TOGA PARTY! 9424689[/snapback] Hehe toga party er ganske kult når det er diggbarejenter med ^^ Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sant! toga party slår bra ann... Ellers, 80'talls party er jævli morsomt! har vært på det selv og det er helt utrolig hvor mye rart folk finner fram for å ha på seg Har også vært inne på tanken om selv å arrangere kostymefest hvor det er "helter" som er stikkordet: Austin Powers, Batman, Catwoman etc;) Uansett, så lenge det er øl er nok utsiktene gode Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gratis øl på byen hvis man blir 18 på dagen er det ikke? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Synd jeg hadde på tirsdag da Musikkforlag? Jeg føler jeg ikke vet hva folk hører på for tiden, siden jeg bare hører på musikk jeg finner selv. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kan jo be vennene dine komme med noen sanger de kunne tenkt seg å høre. Hvis hver av de 40-50 personene kommer med sine forslag får du sikkert en spilleliste lang nok til å vare til litt utpå kvelden. Etter det er vell de fleste så fulle at de gir faen i hva som spilles. Lykke til med festen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 har man toga party er det 2 sanger som er påkrevd Shout synget av Otis Day and the Knights og Louie Louie The Kingsmen versionen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå