Gå til innhold

Forslag til 18-årsdag feiring?


Anbefalte innlegg

Nå er det to dager igjen til jeg er myndig. Jeg tenker på å feire på fredag, og har satt opp en liste med 40-50 stk som jeg tenker på å invitere. Jeg har et lokale til rådighet og musikkanlegg. Sånnsett så ligger alt til rette for et fyllakalas.

Men jeg har ikke lyst til at det skal være en hvilken som helst fest som folk stikker hodet innom. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få det til å bli litt mer spesielt? Forslag til musikk, evt mat/snacks og lignende ønsker jeg også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør på med house musikk, det er dansbart, men du må jo gjerne være musikk som du og vennene dine kan koble til tidliger fester ol.

 

Keggs! Skaff noen tønner og ha tappe stasjon.

Gjør noe som er spseielt, kjøp noen svære ballonger med deisgn print på, vet at det er en sånn shop i akershus området (husker ikke) som du kan bestille fra.

 

Blir ikke mer morro en det du lager sjøl

Lenke til kommentar

Sant! :D toga party slår bra ann...

 

Ellers, 80'talls party er jævli morsomt! :thumbup: har vært på det selv og det er helt utrolig hvor mye rart folk finner fram for å ha på seg

 

Har også vært inne på tanken om selv å arrangere kostymefest hvor det er "helter" som er stikkordet: Austin Powers, Batman, Catwoman etc;)

 

Uansett, så lenge det er øl er nok utsiktene gode :w00t:

Lenke til kommentar

Kan jo be vennene dine komme med noen sanger de kunne tenkt seg å høre.

Hvis hver av de 40-50 personene kommer med sine forslag får du sikkert en spilleliste lang nok til å vare til litt utpå kvelden.

Etter det er vell de fleste så fulle at de gir faen i hva som spilles. ;)

Lykke til med festen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...