gladmobilja Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Ønsker at bruge min SE P1i mobil til voip/skype og andet snadder på nettet via min trådløse forbindelse hjemme. Men jeg løber til stadighed ind i problemer. Jeg har en Speedtouch router og netforbindelse fra nextgentel og et ASUS P5B WIFI delux motherboard sat op med et trådløst acesspoint. Så langt så godt.. Jeg kan indstallere driverne til WIFI kortet, oprette et netværk og koble mig på med telefonen. Det virker helt fint, lige indtil jeg har haft slukket enten telefonen eller computeren. Så får jeg en "could not find remote server.." fejlmelding på telefonen. Og så er der ikke andet og gøre end at afindstallere WIFI driverne til motherboardet, restarte computeren og indstallere driverne igen og oprette et nyt netværk. Så virker forbindelsen igen.. ..Indtil næste gang telefon eller computer har været slået af Hvad "#¤?&%¤ skal jeg gøre? Modtager hjælp med kyshånd. Vil så gerne kunne ringe hjem.. Endret 2. september 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Ingen som har bare en lille ide da? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Forstår jeg deg riktig at du har satt opp WLAN kortet på din maskin som en AP? Da er det jo normalt at du ikke kommer på nett når du slår av maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå