willy77 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei ! Er ikke særlig bevandret i en maskins indre - må innrømme det, - men jeg lærer, jeg lærer.... Vesentlig gjennom dette forum. Noen som kan hjelpe meg til å linke meg til noe minne i prisguiden som kan passe med min eksisterende brikke ? Er redd for å kjøpe feil, så jeg hadde satt pris på litt hjelp på veien. Har en brikke i dag - 512 mb - og skulle gjerne hatt ihvertfall 2 gb. Tar i mot forslag og linker til det som passer med takk. Lenke til kommentar
josef_stalin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det minnet som josefstalin linker til passer ikke. Regner med at det en bærbar pc? Da trenger du SO-DIMM DDR minne. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) edit: glem det jeg sa... edit2: Om du sammenlinkner sporene med DDR SO-DIMM så passer dem ikke. Kan du (willy77) gi et bilde av HELE brikken? Er vanskelig å se om den er for laptopper eller stasjonære pcer når bare labelen er med. Endret 2. september 2007 av radivx Lenke til kommentar
josef_stalin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er en vanlig full-størrelse DDR-brikke, men hele brikken er ikke synlig på bildet. Lenke til kommentar
mastens Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Stemmer bra som Josefstalin sier, er en full størrelse brikke, og linken han ga, passer perfekt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Seff, så ikke at det ikke var hele bildet. Sry. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Det er en DDR PC3200 / 400Mhz CL 3-x-x-x (x = ukjent) brikke. Alle brikker som står under DDR PC3200 vil passe. Bountyhunter Endret 2. september 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
willy77 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hei ! Tusen takk skal dere ha - da vet jeg hva jeg skal bestille. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Du kan også søke på dette: PC3200U-30330-B0. Da kan du være heldig å finne noen like brikker som den du har. Du må også finne ut om du kan bruke 2GB ram i maskinen din, du kan jo prøve denne? http://www.komplett.no/k/kc.aspx?bn=10232 Endret 3. september 2007 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå