froggyler Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 PM, det ser unektelig ganske pent ut der på bordet, hengende rundt halsen er det et helt annet kapittel; Jeg må som regel ha det over skulderen, men den reimen er ikke akkurat laget for et slik vekt. 9412371[/snapback] Jeg har den kraftige proffreimen på min FM, den breie med mer gult i. Du bør vurdere noe slik, evt en god neoprenreim. Det siste er jo bare deilig med tunge kameraer. 9412449[/snapback] Hvilken reim er proffreimen? Altså lik reim som feks. følger med D200, D70 etc? 9413676[/snapback] Denne anbefales til solide kamerahus og tung optikk: https://www.photoproshop.com/product_info.p...a64d407992fdad2 Originalremmene som følger med kameraet er ikke spesielt gode og jeg ser ingen grunn til å avertere til mulige kameranappere hvilhet kamera som henger i stroppen... Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Denne anbefales til solide kamerahus og tung optikk:https://www.photoproshop.com/product_info.p...a64d407992fdad2 Originalremmene som følger med kameraet er ikke spesielt gode og jeg ser ingen grunn til å avertere til mulige kameranappere hvilhet kamera som henger i stroppen... 9414216[/snapback] Takk, da var den bestilt. Selv har jeg brukt svart tusj på de signalgule delene på orgianlreima for å holde napperne unna. Ble faktisk bedre enn ventet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 PM, det ser unektelig ganske pent ut der på bordet, hengende rundt halsen er det et helt annet kapittel; Jeg må som regel ha det over skulderen, men den reimen er ikke akkurat laget for et slik vekt. 9412371[/snapback] Jeg har den kraftige proffreimen på min FM, den breie med mer gult i. Du bør vurdere noe slik, evt en god neoprenreim. Det siste er jo bare deilig med tunge kameraer. 9412449[/snapback] Hvilken reim er proffreimen? Altså lik reim som feks. følger med D200, D70 etc? 9413676[/snapback] Denne anbefales til solide kamerahus og tung optikk: https://www.photoproshop.com/product_info.p...a64d407992fdad2 Originalremmene som følger med kameraet er ikke spesielt gode og jeg ser ingen grunn til å avertere til mulige kameranappere hvilhet kamera som henger i stroppen... 9414216[/snapback] Det er nok ikke en av de som selges i dag jeg refererer til. Det er den som Nikon hadde på åttitallet, og som man ofte så med et F3 dinglende i enden av. God og solid med svært synlig Nikon-logo. Mulig at Antonio har noen på lager. Han har jo ting fra før dinosaurene vandret på jorden. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du har ikk et bilde av reimen? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du har ikk et bilde av reimen? 9416806[/snapback] Gidder ikke å lete på nettet, og jeg har desverre ikke FM'en her på Haugalandet. Den ligger i Bergen. Ellers kunne jeg tatt bilde av den. Uansett så anbefaler jeg enten en neopren-reim (elastisk som er ganske deilig med tungt kamera), eller kanskje denne solide reimen som jeg har tenkt å kjøpe. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg