jihad Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Problemet er egentlig det at det ikke går å få effekten "krype på skrå mot høyre" ved bruk av ctrl + d + w -tastene. Det går ei heller med leftshift + w + d. Får et pipsignal fra maskina når jeg prøver dette. Jeg kan dog krype på skrå venstre dvs ctrl + w+ a og alt annet funker bra også. Har prøvd å ta vekk alt mulig av windows hurtigtaster, men det hjalp forsåvidt lite, hvis jeg har gjort det rett. Jeg skjønner at problemet kan løses ved å bruke andre taster, men da jeg har vendt meg til dette oppsettet hadde det vært fint å kunne fortsatt med det. Har lastet ned nyeste drivere, og prøvd med et annet tastatur på min maskin ( noe som funket som normalt ). Noen der ute som har hatt samme problemet og løst det? Tastaturet det gjelder: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 da får du bytte taster da... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 avinstaller programvaren til logitech har samme tastatur(veldig digg forresten, knuser mitt forrige microsoft internettblablabla.) og mx300 mus http://www6.tomshardware.com/consumer/2003...mx_mice-05.html Lenke til kommentar
jihad Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 okay, når ikke det fungerer å avinstallere logitech dill dall da, flere forslag? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 si det, da er det kanskje ikke tastaturet det er problem med, men OSet Lenke til kommentar
jihad Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Noen andre der ute som har forslag/ hatt lignende problem ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå