TheOats Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Har ei bukse fra NowOn som jeg gjerne skulle hatt flere av. Men jeg kan ikke finne den. De solgte de på coop mega før men fant dem ikke sist. Buksen er forøvrig grå (kommer sikkert i flere farger), har ganske dype lummer og har ikke noe lummer på lårene. Ganske "plain" egentlig. Eneste er at den har en H på den venstre lommen. Noen som vet hvor man kan kjøpe dem? Gjerne på nettet. Endret 3. september 2007 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Ingen som har peiling? TT_TT Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 fra coop mega? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 fra coop mega? 9422154[/snapback] Det var der de solgte de jeg har nå ja. Men jeg fant dem ikke, så jeg håpte på at noen her vet om en annen plass å skaffe dem. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Det var sikkert billig innkjøp fra kina, kanske de ikke lages mere? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Det var sikkert billig innkjøp fra kina, kanske de ikke lages mere? 9423302[/snapback] Jeg driter jo i hvor de kommer fra da, men de føltes ikke billige/dårlige. De har også en lapp på den ene baklommen hvor det står "Authentic Trademark". Ikke at det nødvendig vis sier noe om hvor "autentiske"de er, men bare sånn for identifiseringens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå