ecko Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hvordan kan jeg få norsk på en engelsk verson av XP media center? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Inte muligt, rett og slett Lenke til kommentar
ecko Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Inte muligt, rett og slett 9409912[/snapback] du kødder? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 det er det jo det. men da må du kjøpe den norske versjonen... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Inte muligt, rett og slett 9409912[/snapback] Tull og tøys! Trådstarter: PM meg, så skal jeg sende over filene du trenger. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg sa jo det var mulig å få det på norsk Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er mulig, siste cden til OEM er norsk allokeringspakke, denne setter over XP MCE engelsk til norsk. Men eg trur kanskje ein bør berre har SP2 inne og ingen andre patcher, då eg trur det kan utløyse litt trøbbel ( heile MCE-innstallasjonen er eit sant mareritt så meir trøbbel enn det bør ein ikkje rote seg opp i ) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Filene for norsk MCE vil være tilgjengelig i 24 timer for de av dere som trenger det. Last ned før de slettes fra serveren. Lastet opp: 19:00, 2.9. http://ungevoksne.net/filer/files/MCE_til_Norsk.zip Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Men noe "takk for hjelpen" etter halvannen times opplastning og ekstraarbeid var det ikke å få. Blir ikke like mye hjelp å få neste gang.. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 åysann ja takk, er ikke så vant til å takke folk på nettet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er folk på nettet mindre folk enn folk utenfor døra? Nåja, tror heller du er vant med å få hjelp uten å gi noe tilbake i form av takk eller honnør. :-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tusen takk for filen Patience! Etter 30 minutter med søking på nettet så er dette eneste stedet jeg finner filen faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå