Betenkt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nå er det mulig å få en 7 dagers GRATIS prøve direkte fra Codemasters+Turbine. All info, nedlastingen og registrering befinner seg på adressen: http://www.TryLOTRO.com Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den putter jeg i info-tråden. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Den putter jeg i info-tråden. 9409797[/snapback] Har puttet den i FAQ-tråden Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nå forvirret du meg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Nå forvirret du meg. 9410602[/snapback] The forgotten thread: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=817997 Betalings/install FAQ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den er lagt i Info-tråden. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvorfor går dere bare ikke i lag om å ha 1 "Info" tråd om LOTRO? Det er jo mye bedre...blir ikke så oversiktlig lengre når trådene ha mye av det samme innholdet, og i grunn ligner mer og mer på hverandre.. Bare et tips! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har jo en offisielle tråden så... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvorfor går dere bare ikke i lag om å ha 1 "Info" tråd om LOTRO? Det er jo mye bedre...blir ikke så oversiktlig lengre når trådene ha mye av det samme innholdet, og i grunn ligner mer og mer på hverandre..Bare et tips! 9411679[/snapback] Jeg har bare en FAQ med noen spm og svar til mnd pris osv. Han har mer info in-game stuff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå