Mixy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei Jeg regner nesten med at denne er feilpostet, men kunne ikke tenke meg noe annet sted å legge den. Derfor ber jeg om at de moderatorene som kjenner forumet bedre enn meg, bare flytter den til riktig kategori Problemet er at når jeg går inn i en tråd med FF, så vises kun den første posten. Undr den følger en rekke med linjer som representerer en post (av svarene i tråden) hver. Legger ved bilde for å forklare Noen som vet hva som kan ha gjort dette? Skjedde for ca en måned siden, har bare brukt IE tab frem til nå. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Trykk på Standard oppe i høyre hjørne. Under Svar, Nytt emne osv Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Trådet · [ Standard ] · Lineær+ Trykk på Standard. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette finnes det så ( |------------------------------------| ) mange tråder om fra før, og tråden er i tillegg feilpostet (og dette har ingenting med Firefox å gjøre ). Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg