lancaster Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Heisann! Jeg har nylig kjøpt en BMW 120, der 12V uttakene ikke fungerer. Jeg antar at det er en sikring som har gått. Jeg har funnet sikrings"skapet". Men det står ingen forklaring på hvilken sikring det er. Er det noen her som vet det? Med vennlig hilsen Steffen Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ligger det ikke et ark i lokket, hvis det står på tysk er det bare å snu det. Evt sjekk instruksjonsboka. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Joda, står forklaringer på det meste annet, men de 12V uttakene er ikke spesifisert. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan det være at det står under Lighter/ sigaretteLighter. På E21 3serie 1980mod er denne sikringen under "sigarette lighter, power antenna" Sikring No. 16 16Amp. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Diagrammet består av ikoner for det meste, og ingen av disse ser ut til å være i nærheten av noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå