JohanStendal Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) for omtrent en uke siden kjøpte jeg meg en hp pavillion dv9300 eller noe sånt, og for to dager siden skulle jeg skifte antivirusproget mitt, fem minutter etter at det var installert klikka pcen. og nå når jeg logger på brukeren min på den blir skjermen helt hvit og medlningen "an error has occured with windows, your computer will restart in one minute". jeg må åpenbart formatere, men siden pcen kom med vista har jeg en sånn gjennopprettings harddisk istedet for en vista-cd så jeg aner ikke hvordan man gjør!! noen som kan hjelpe? må ha pcen klar til mandag, trenger den til skolen;S Endret 2. september 2007 av JohanStendal Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 bump Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan denne linken være til hjelp? Har du ikke fått noen info om system-restore eller noe slikt? Software Update, Backup, and Recovery - Windows Vista Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Trykk F11 under oppstart av maskinen. Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Trykk F11 under oppstart av maskinen. 9411074[/snapback] thanks alot mate!! funkte hest:D desken, dette systemet var jo litt genialt da, man kan jo slette alt som har skjedd etter en viss dato:D Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når du skifta antivirus, så håper jeg du avinstalerte det gamle skikkelig først og restartet før du la inn det nye. Ellers vil det skape en masse krøll. Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 det var norton jeg hadde først, skulle oppgradere til mcafee, men det skal jeg fame levere tilbake... eneste jeg ikke fikk vekk fra norton er update notification tingen, har det så mye å si? btw, har du et bra tips til et antivirusprog som IKKE fucker pcen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg tror mer på at det er Nortons feil. Norton lar seg sjelden avinstallere skikkelig uten en formatering dessverre. Det er noe skikkelig møkk sånn. Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) uffda.. ja, det er noe skikkelig møkk på alle måter... lager regler som er umulige å fjerne når de først er satt, bruker 10% av pcen din bare på å kjøre, og styrer og herjer rundt.. men det er hps feil som leverte pcen med det, skal ta og søke etter alle filene som har med norton å gjøre og slette de og se om det hjelper.. EDIT: foresten, fungerer McAfee med vista? Endret 2. september 2007 av JohanStendal Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 går det an å søke etter alt som heter "norton" og "symantec" på harrdisken og slette det, etterfulgt av en type regcleaner for å fjerne det? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vet ikke om macafee fungerer bra i vista ikke prøvd. Men Kaspersky kan jeg anbefale. Kom nettopp i versjon 7 også. Den fungerer utmerket i Vista. Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 går det an å søke etter alt som heter "norton" og "symantec" på harrdisken og slette det, etterfulgt av en type regcleaner for å fjerne det? 9412252[/snapback] jeg prøvde.. er fortsatt en seks-sju filer som ganske enkelt ikke lar seg slette-.- enn AVG da? kanskje jeg kjøper det istedet. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 AVG er gratis det jeg bruker hvis noen bryr seg om det Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 å fjerne norton fra maskina lar seg gjøre slik i både vista og xp trykk: start kjør skriv regedit klikk ok ny box dukker opp trykk f3 skriv norton trykk da delete /enter og f3 gjør dette gjentatte ganger til beskjed on register er tom pass på at hvis du har ei mappe med norton liggene på en anna partisjon så kan også denne bli slettet Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 å fjerne norton fra maskina lar seg gjøre slik i både vista og xp trykk: start kjør skriv regedit klikk ok ny box dukker opp trykk f3 skriv norton trykk da delete /enter og f3 gjør dette gjentatte ganger til beskjed on register er tom pass på at hvis du har ei mappe med norton liggene på en anna partisjon så kan også denne bli slettet 9414725[/snapback] jeg kommer meg inn på det, men det er bare ei fil som heter (default) som kommer hele tiden og som ikke går å slette, og ei fil som heter threadmill ellernoe som kommer tilbake igjen når man sletter den... herre fader, norton er noen store kukhoder, jeg skal vel for faen kunne bestemme selv om jeg vil ha de vekk fra pcen min?! og hp er noen enda større noen, som installerer dritten på pcen min Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Norton er dessverre forhåndsinfisert på en del maskiner desverre. Da gjerne kun med 3 måneder, så valget er å formatere eller betale for dritten. Makan til mas på det systemet og. Men at de enda ikke klarer å fikse at det uninstallerer ordentlig, må være total mangel på kunnskap (eller rein faenskap) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå