Bobben1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Får ingenting inn på kanal 31, kun på K45. Det er nok en eldre antenne, kanskje 5-10 år gammel? Hva som står den av forsterkere osv vet jeg ikke, det er huseier som har styrt med den.| 9436487[/snapback] Da kan det være antenneanlegget som er problemet. Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 hei igjen. Har ikke svart på en stund, men her er verfall en liten oppdatering. Snakket med riksTV og det viser seg at det har blitt registrert 2 tunere/personer på samme kort nr. Altså er ikke den unike identifikatoren som står på kortet unik, 2 personer deler den. Meg + en jeg aldri har hørt om. Jeg har snakket med 3 forskjellige i RiksTV, men ingen klarer å fikse problemet. Eneste forandringer var at i en ukes periode gjor de en endring slik at jeg ikk fikk inn noen kanaler, men det er OK nå. Status nå er NRK1, 2 og 3. Kanal 3 er fortsatt borte fra valgmenyen, og ingen vet hvordan de skal få den frem igjen. (egentlig skal du få opp kanal info osv, men jeg får ingenting) Jeg burde sikkert gått ut og fått meg et nytt kort med nytt abonemang, men akkuratt nå er det like morro å krangle med RiksTV som å faktisk få inn TV2. Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg vil bare ytre ønske om at RiksTV brenner til grunne, og lenge leve satelitt og kabel... Det er 24 dager siden jeg startet denne tråden, og siden da har jeg snakket med RiksTV minst 10 ganger. Hver gang er det en ny person og hver gang må jeg registrere hele saken og hele leksa på nytt (makan til dårlig system). De klarte endelig å ordne det slik at jeg og han andre karen er registrert med hver sin dekoder/kort, og da kom TV2 tilbake og fungerte i en dag. Etter en dag falt det bort igjen, og vi er tilbake til at det ikke går ann å velge kanal 3 på boksen. Har akkuratt snakket 15min med ei jente hos riksTV, men etter den samtalen konkluderte hun med at "du må vri på antennen din og se om signalet blir bedre". Jeg prøvde å forklare at signalet var perfekt den dagen det funket og at ingenting er endret, men hun var fortsatt veldig opptatt av antennen min... Jeg fikk beskjed om å ringe igjen i morgen for da var det kanskje folk med "mer teknisk kunnskap" på jobb... hurra hurra hurra for RiksTV.... Lenke til kommentar
tevgyrt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er 24 dager siden jeg startet denne tråden, og siden da har jeg snakket med RiksTV minst 10 ganger. Hver gang er det en ny person og hver gang må jeg registrere hele saken og hele leksa på nytt (makan til dårlig system). 9580376[/snapback] I dag står det artikler om RiksTV flere steder, blant annet http://forbruker.no/digital/nyheter/tv/article2017746.ece og http://www.kampanje.com/medier/article162591.ece . Her står det at kundesenteret har løst problemene raskt, kanskje du skulle ta kontakt med journalistene bak artiklene og fortelle din historie? RiksTV som markedsfører seg med "enkleste vei til digital-TV" vil nok ikke like å måtte svare på at en kunde har strevd i over tre uker med å få inn TV2. Det står også at noen kunder har opplevd visse problemer med leppesynk Jeg har inntrykk at det er flere enn "noen kunder" som har "visse problemer" med det, er det i det hele tatt noen som har perfekt synk? Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) ....... slettet...... Endret 2. oktober 2007 av gladsild Lenke til kommentar
NoFFY Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg får heller ikke inn tv2 kanalene! har også andre problemer som rikstv ikke klarer å fikse! dårlig support! Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 hehe, jeg har ennå ikke fått løst mitt problem, men nå gidder jeg heller ikke mer. Får bare leve uten TV2 på digitalt... rart ting skal være så vansklig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå