Etern1tyy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) trenger hjelp angående X-Fi og ventrilo. bare trenger hjelp til å stille det inn sammen med ventrilo (har btw vista) er en aktiv bruker av ventrilo og har bruk for det snarest, her er det jeg trenger hjelp til: ***fra ventrilo setup*** skal jeg krysse av på use directsound her? output device: hva velger jeg her? default wave mapper høytalere (creative SB X-Fi) SPDIF Out (Creative SB X-Fi) <-- tror denne krysse ut på use directsound (for input device)? input device: hva velger jeg her? Default DirectSound device What U Hear (Creative SB X-Fi) Digital-In (Creative SB X-Fi) Line-In (Creative SB X-Fi) Microphone (Creative SB X-Fi) Hardware input mixer (Optional) Mixer: hva velger jeg her? (none) What U Hear (Creative SB X-Fi) Digital-In (Creative SB X-Fi) Line-In (Creative SB X-Fi) Microphone (Creative SB X-Fi) høytalere (creative SB X-Fi) SPDIF Out (Creative SB X-Fi) Mux: ingen valg Line: ingen valg mvh Espen aka Etern1ty Endret 2. september 2007 av Etern1tyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå