Barkster Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Sitter her med en mobil og vil teste videoavspilling på den men alle filmene jeg har er i feil format så jeg tenger et program som kan klare å konvertere fra fks AVI,MPEG osv. Endret 2. september 2007 av Barkster Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sitter her med en mobil og vil teste videoavspilling på den men alle filmene jeg har er i feil format så jeg tenger et program som kan klare å konvertere fra fks AVI,MPEG osv. 9409047[/snapback] AVStoDVD for eksempel? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Sitter her med en mobil og vil teste videoavspilling på den men alle filmene jeg har er i feil format så jeg tenger et program som kan klare å konvertere fra fks AVI,MPEG osv. 9409047[/snapback] AVStoDVD for eksempel? 9409155[/snapback] Vil det programmet konvertere til MP4? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sorry. Å lese overskriften hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå