Gabriel_X Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Veldig kort men det ser ut til at det kommer til å kreve sin maskin: http://www.futuremark.com/download/?3dmark...k03teaser.shtml Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Veldig kort men det ser ut til at det kommer til å kreve sin maskin:http://www.futuremark.com/download/?3dmark03teaser.shtml Så grei ut den Kan bli moro å få hele programmet og testet med det GF-FX Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det står at det skal komme ut i løpet av 1. kvartal 2003. Jeg tipper at vi får se 3Dmark 2003 i slutten av mars Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ser at det anbefales at man laster ned Media Player 9.0 for å spille av... Åssen er denne versjonen av MP? Jeg har fremdeles 6.4 ettersom jeg hatet trynet på 7.0 - synes det var altfor mye fjas, samt at den kjørte treigere... Noen som har noen meninger, her? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det skal gå fint å spille av i tidligere versjoner av Media Player. Jeg lastet det ned på en maskin som har media player 7 og den lastet automatisk ned riktige codecer. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 skulle gjerne visst om mediaplayer 9 føkker opp musikkfilene mine når det installeres, jeg vet det høres diffust ut (på sitt beste), men mener å ha lest et eller annet sted at mp9 skulle ha innebygde restriksjoner m.h.t. innhold + overvåkning slik mp8 har (som man kan slå av) osv, osv Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Kjører MP9 uten problemer, spiller av all musikk og film(Mp3, divx .. osv) helt fint.. så langt ihvertfall, å får håpe den fortsetter med den en stund til.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 det blir vel en tiljengelig demo-versjon av 3dmark 2003 også, slik som 3dmark 2001SE? eller må vi kjøpe det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå